مقاله استفاده از روش های حذف بار ترکیبی تطبیقی به منظور بهبود پایداری ولتاژ سیستم قدرت – قسمت دوم: نتایج شبیه سازی ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله استفاده از روش های حذف بار ترکیبی تطبیقی به منظور بهبود پایداری ولتاژ سیستم قدرت – قسمت دوم: نتایج شبیه سازی ها دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله استفاده از روش های حذف بار ترکیبی تطبیقی به منظور بهبود پایداری ولتاژ سیستم قدرت – قسمت دوم: نتایج شبیه سازی ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله استفاده از روش های حذف بار ترکیبی تطبیقی به منظور بهبود پایداری ولتاژ سیستم قدرت – قسمت دوم: نتایج شبیه سازی ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله استفاده از روش های حذف بار ترکیبی تطبیقی به منظور بهبود پایداری ولتاژ سیستم قدرت – قسمت دوم: نتایج شبیه سازی ها :

مقاله استفاده از روش های حذف بار ترکیبی تطبیقی به منظور بهبود پایداری ولتاژ سیستم قدرت – قسمت دوم: نتایج شبیه سازی ها که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار ۱۳۸۹ در مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران از صفحه ۱۳ تا ۲۱ منتشر شده است.
نام: استفاده از روش های حذف بار ترکیبی تطبیقی به منظور بهبود پایداری ولتاژ سیستم قدرت – قسمت دوم: نتایج شبیه سازی ها
این مقاله دارای ۹ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله افت ولتاژ
مقاله حاشیه پایداری ولتاژ
مقاله حذف بار ترکیبی تطبیقی
مقاله حذف بار فرکانسی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
این مقاله قسمت دوم از یک مقاله دوقسمتی است که در آن چند روش حذف بار ترکیبی تطبیقی برای اصلاح روش حذف بار فرکانسی متداول به منظور بهبود پایداری سیستم قدرت و بالاخص افزایش حاشیه پایداری ولتاژ سیستم پس از وقوع حوادث شدید پیشنهاد می گردد. در قسمت اول مقاله، مفهوم کلی و الگوریتم سه روش حذف بار ترکیبی پیشنهادشده تشریح گردید. همچنین روش طراحی این الگوریتم ها برای سیستم های قدرت شرح داده شد.
در این مقاله نتایج عددی شبیه سازی روش متداول و روش های پیشنهادی در یک شبکه بزرگ و واقعی ارایه می گردد. تاثیر روش های پیشنهادی بر افزایش حاشیه پایداری ولتاژ با شبیه سازی حوادث مختلف نشان داده می شود و عملکرد این روش های تطبیقی با یکدیگر و با روش متداول مقایسه می گردد. در این شبیه سازی ها برای رسیدن به یک مدل واقعی و تحلیل دقیق تر رفتار ولتاژی سیستم، از مدل گسترده و دینامیک شبکه استفاده شده و بار به صورت دینامیک و با استفاده از ترکیب بار استاتیک و موتور القایی مدل شده است. با در نظر گرفتن نتایج به دست آمده می توان نتیجه گرفت که با استفاده از روش های حذف بار پیشنهادی، سیستم قدرت در مقابل وقوع حوادث بزرگ مقاوم تر شده و احتمال وقوع ناپایداری و فروپاشی کاهش می یابد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.