نقش تبلیغات شفاهی و پنهان در بازاریابی بانک های خصوصی جهت دستیابی به مزیت رقابتی پایدار(مطالعه موردی بانک صادرات کرمانشاه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش تبلیغات شفاهی و پنهان در بازاریابی بانک های خصوصی جهت دستیابی به مزیت رقابتی پایدار(مطالعه موردی بانک صادرات کرمانشاه) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش تبلیغات شفاهی و پنهان در بازاریابی بانک های خصوصی جهت دستیابی به مزیت رقابتی پایدار(مطالعه موردی بانک صادرات کرمانشاه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش تبلیغات شفاهی و پنهان در بازاریابی بانک های خصوصی جهت دستیابی به مزیت رقابتی پایدار(مطالعه موردی بانک صادرات کرمانشاه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش تبلیغات شفاهی و پنهان در بازاریابی بانک های خصوصی جهت دستیابی به مزیت رقابتی پایدار(مطالعه موردی بانک صادرات کرمانشاه) :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

از مهم ترین بخش های یک تجارت بازاریابی است و موفقیت در آن می تواند تمامی جنبه های مختلف یک کسب و کار را تحت تاثیر قرار دهد. چون بدون تبلیغات قطعا مشتریان شناختی نسبت به محصولات و خدمات پیدا نخواهد کرد، بنابراین در هر صنعتی هر کالا یا خدمتی نیازبه بازاریابی پیدا می کند. تبلیغات پنهان یا نامحسوس در بازاریابی بانک ها، روشی است که در آن مخاطبان وسیعی در اختیار بوده و بدون آنکه خود بخواهند و یا بدانند، تشویق به استفاده از خدمات یک بانک و سرمایه گذاری در آن بانک می شوند، موضوع این پژوهش بررسی چالش های پیش روی بانک های خصوصی در بکارگیری شیوه تبلیغات شفاهی و پنهان و تاثیر آن برمزیت رقابتی در این بانک ها می باشد. هدف از این مقاله عبارت است از بررسی مفهوم تبلیغات شفاهی و پنهان،مزایا و معایب تبلیغات پنهان، میزان تاثیر این نوع از تبلیغات برپایدار سازی مزیت رقابتی در بانک ها و در نهایت ارایه پیشنهادهای کاربردی با استفاده از نتایج پژوهش می باشد. روش پژوهش توصیفی-پیمایشی می باشد. جمع آوری اطلاعات و داده ها از مطالعات کتابخانه ای (با استفاده ازمنابع چاپی و الکترونیکی) و توزیع پرسشنامه انجام گرفته است، نمونه گیری به روش تصادفی ساده و پاسخ دهندگان به سوالات مشتریان بانک صادرات شهر کرمانشاه می باشند.یافته های این پژوهش نشان می دهند که رابطه مثبت و معناداری بین تبلیغات شفاهی و پنهان و مزیت رقابتی در بانک های خصوصی وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.