رابطه بین آموزش های ضمن خدمت و مهارت های ارتباطی با عملکرد شغلی کارکنان شرکت های بیمه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بین آموزش های ضمن خدمت و مهارت های ارتباطی با عملکرد شغلی کارکنان شرکت های بیمه دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بین آموزش های ضمن خدمت و مهارت های ارتباطی با عملکرد شغلی کارکنان شرکت های بیمه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین آموزش های ضمن خدمت و مهارت های ارتباطی با عملکرد شغلی کارکنان شرکت های بیمه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بین آموزش های ضمن خدمت و مهارت های ارتباطی با عملکرد شغلی کارکنان شرکت های بیمه :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر بررسی رابطه بین آموزش های ضمن خدمت و مهارت های ارتباطی با عملکرد کارکنان شرکت بیمه شهرستان علی آباد بوده است. روش تحقیق از نوع توصیفی-همبستگی می باشد. جامعه آماری این تحقیق عبارت است ازکلیه کارکنان شرکت بیمه که برابر ۸۵۴ نفر می باشند که درنهایت حجم نمونه مدیران با استفاده از فرمول کوکران ۳۶۴ نفربه روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. ابزار جمع آوری اطلاعات سه پرسشنامه، شامل پرسشنامه آموزش های ضمن خدمت محقق ساخته، مهارت های ارتباطی بارتون جی و پرسشنامه عملکرد کارکنان مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته که پایایی آن ها به ۰ترتیب ۰/۸۵،۰/۹۱ و۰/۹۳ و روایی پرسش نامه ها روایی محتوایی بودکه برای تعیین آن از کتب و مقالات معتبر استفاده گردید و با اساتید راهنما و مشاور و صاحب نظران علوم مدیریت وروانشناسی بحث و تبادل نظرشده بود استفاده گردید. به منظور تحلیل داده های این پژوهش از آمار در دو سطح توصیفی (فراوانی،میانگین، انحراف معیار) و استنباطی (آزمون ضریب پیرسون و رگرسیون چند گانه) استفاده گردید. داده ها با استفاده از نرم افزارآزمونSPSS انجام گرفته که طبق آزمون ضریب همبستگی عمده ترین نتایج آن به شرح زیر است: آموزش های ضمن خدمت و عملکردکارکنان رابطه معناداری وجود دارد همچنین بین مهارت های ارتباطی مدیران، مهارت کلامی، مهارت شنود ومهارت بازخورد مدیر با عملکرد کارکنان رابطه مستقیم ومعناداری وجود دارد. طبق آزمون رگرسیون چندگانه به روش گام به گام مهارت شنود بیشترین تاثیر را درپیش بینی عملکرد کارکنان دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.