تاثیر مشارکت کارکنان خط مقدم بر نوآوری خدمات: مقایسه صنایع خدماتی و تولیدی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر مشارکت کارکنان خط مقدم بر نوآوری خدمات: مقایسه صنایع خدماتی و تولیدی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر مشارکت کارکنان خط مقدم بر نوآوری خدمات: مقایسه صنایع خدماتی و تولیدی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر مشارکت کارکنان خط مقدم بر نوآوری خدمات: مقایسه صنایع خدماتی و تولیدی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر مشارکت کارکنان خط مقدم بر نوآوری خدمات: مقایسه صنایع خدماتی و تولیدی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

همکاری کارکنان خط مقدم برای موفقیت ابتکار (نوآوری) خدمات ضروری است. کارکنان خط مقدم اغلب می دانند که مشتریان شان چه چیزی نیاز دارند و همچنین می دانند که شرکت آنها چه نوع خدماتی را ارایه می کند. با توجه به اینکه، درک تاثیرات مشارکت کارکنان خط مقدم بر عملکرد نوآوری، کافی نیست، لذا، مدل تحقیق براساس منطق خدمات و تفویض اختیار، پایه گذاری شده است تا تاثیر مشارکت کارکنان خط مقدم بر نوآوری خدمات را بررسی کند. نتایج حاصل از یک نظر سنجی از ۲۰ شرکت در زمینه IT (تولیدی)و ۲۶ شرکت مالی (خدماتی) موارد زیر را بیان می دارد. اول اینکه، مشارکت کارکنان خط مقدم از طریق ارتباط دو طرفه می تواند تمایل آنها را برای اجرای خدمات جدیددر دو صنعت مالی و IT تسهیل بخشد. دوم، برای صنعت IT ، تمایل کارکنان خط مقدم، به جز ارتباط عملکرد مالی-انگیزشی و عملکرد غیر مالی – تعهد، به طور مثبت بر عملکرد مالی و عملکرد غیر مالی تاثیر می گذارد. سوم، تاثیرات رضایت از عملکرد مالی و غیرمالی در صنعت IT بیشتر از صنعت مالی است. ارتباطات عملکرد مالی- انگیزه ای و عملکرد غیر مالی- تعهدی در صنعت مالی بیشتر از صنعت IT است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.