مقاله عوامل مرتبط با پذیرش “آموزش الکترونیک” توسط دانشجویان پرستاری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله عوامل مرتبط با پذیرش “آموزش الکترونیک” توسط دانشجویان پرستاری دارای ۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عوامل مرتبط با پذیرش “آموزش الکترونیک” توسط دانشجویان پرستاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل مرتبط با پذیرش “آموزش الکترونیک” توسط دانشجویان پرستاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عوامل مرتبط با پذیرش “آموزش الکترونیک” توسط دانشجویان پرستاری :

مقاله عوامل مرتبط با پذیرش “آموزش الکترونیک” توسط دانشجویان پرستاری که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز ۱۳۸۸ در راهبردهای آموزش از صفحه ۱۰۳ تا ۱۰۸ منتشر شده است.
نام: عوامل مرتبط با پذیرش “آموزش الکترونیک” توسط دانشجویان پرستاری
این مقاله دارای ۶ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله مدل پذیرش تکنولوژی
مقاله دانشجویان پرستاری
مقاله یادگیری الکترونیکی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
اهداف: همزمان با تغییرات سریع فنون و مهارت ها و ظهور پدیده های نوین در فناوری اطلاعات، وجود شبکه های ارتباطی بسیار گسترده از جمله اینترنت و ابزارها و امکانات آموزشی پیشرفته، روش های آموزشی متحول شده اند و این امکان فراهم آمده که طیف وسیعی از جویندگان علم و دانش در نقاط مختلف جهان و از فاصله های دور تحت پوشش شبکه آموزشی از راه دور درآیند و با روش هایی متفاوت از روش های سنتی و معمول، آموزش ببینند. در آموزش از راه دور، امکان یادگیری مادام العمر بدون محدودیت مکانی و زمانی برای هر فرد وجود دارد. این مطالعه با هدف بررسی عوامل موثر در پذیرش “آموزش الکترونیک” توسط دانشجویان روی دانشجویان رشته پرستاری به انجام رسید.
روش ها: این پژوهش مطالعه توصیفی، همبستگی است. جامعه پژوهش، دانشجویان پرستاری بودند که براساس روش نمونه گیری آسان، ۳۳ نفر از آنها به عنوان نمونه وارد مطالعه شدند. ابزار گردآوری اطلاعات پرسش نامه سه بخشی بود که پرسش های آن براساس سازه ها و عوامل تشکیل دهنده “مدل پذیرش فناوری” تنظیم شد. روایی پرسش نامه با روش اعتبار محتوی و پایایی آن با روش آلفای کرونباخ تعیین شد.
یافته ها: میزان درک از سهولت، همچنین درک از مفید بودن یادگیری الکترونیکی در سطح خوب بود. در حدود نیمی از افراد پژوهش نگرش و تمایل به یادگیری به شیوه الکترونیکی را متوسط بیان نمودند.
نتیجه گیری: دو عامل درک از سهولت استفاده و درک از مفید بودن با پذیرش یادگیری به شیوه الکترونیکی همبستگی دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.