بهبود فرآیند در بخش خدمات عمومی با استفاده از مهندسی ارزش(مطالعه موردی: بیمارستان امینی لنگرود)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بهبود فرآیند در بخش خدمات عمومی با استفاده از مهندسی ارزش(مطالعه موردی: بیمارستان امینی لنگرود) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بهبود فرآیند در بخش خدمات عمومی با استفاده از مهندسی ارزش(مطالعه موردی: بیمارستان امینی لنگرود) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بهبود فرآیند در بخش خدمات عمومی با استفاده از مهندسی ارزش(مطالعه موردی: بیمارستان امینی لنگرود)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بهبود فرآیند در بخش خدمات عمومی با استفاده از مهندسی ارزش(مطالعه موردی: بیمارستان امینی لنگرود) :
تعداد صفحات :۲۵
چکیده مقاله:
مهندسی ارزش تلاشی سازمان یافته است که با هدف بررسی و تحلیل فعالیت های طرح در مراحلی مانند طراحی، اجرا،بهره برداری و نگهداری انجام می شود. این تکنیک شیوهای کارآمد برای شناسایی و حذف هزینه های غیرضروری وکوتاه سازی زمان اجرا و بهینه سازی یافته ها برای اصلاح، بازنگری و نوآوری در فرآیند ارایه کالا و یا خدمات به مشتریاناست. هدف این پژوهش ارایه ی الگویی برای مهندسی ارزش در بخش خدمات عمومی و در جهت بهبود فرآیند است وفرآیند ترخیص بیمارستان امینی لنگرود به عنوان مطالعه موردی درنظر گرفته شده است. از این رو پس از شناخت کامل فرآیند، کارکردهای اجزای آن و زمانسنجی کارکردها، مدل فرآیند مربوطه در نرم افزارVisual Paradigm ترسیم گردید و پس از شبیه سازی با نرم افزار، مدت زمان فرآیند ترخیص، پیش از بهبود بدست آمد. سپس با شناسایی اتلاف ها و مشکلات موجود در این فرآیند، ایده هایی در خصوص بهتر شدن آن از سوی اعضای تیم ارایه گردید و با ارزیابی ایده های ارایه شده، برترین آنها انتخاب شد و مدل فرآیند ترخیص براساس ایده های انتخابی مجددا ترسیم گردید و باشبیه سازی، مدت زمان انجام فرآیند بهبودیافته بدست آمد. در نهایت با مقایسه وضعیت جاری و بهبودیافته حدود سهساعت در زمان انجام فرآیند صرفه جویی شد و برخی کارکردهای غیرضروری در قسمت های گوناگون فرآیند حذف گردید که نشان دهنده ی موثربودن بکارگیری تکنیک مهندسی ارزش در این مرکز خدماتی می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.