برنامه ریزی تامین ، تولید و توزیع زنجیره تامین مواد غذایی(مطالعه موردی فست فود زنجیره ای باگرو)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 برنامه ریزی تامین ، تولید و توزیع زنجیره تامین مواد غذایی(مطالعه موردی فست فود زنجیره ای باگرو) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد برنامه ریزی تامین ، تولید و توزیع زنجیره تامین مواد غذایی(مطالعه موردی فست فود زنجیره ای باگرو)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی برنامه ریزی تامین ، تولید و توزیع زنجیره تامین مواد غذایی(مطالعه موردی فست فود زنجیره ای باگرو)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن برنامه ریزی تامین ، تولید و توزیع زنجیره تامین مواد غذایی(مطالعه موردی فست فود زنجیره ای باگرو) :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

طراحی شبکه زنجیره تامین، تولید و توزیع یکی از مهم ترین تصمیمات استراتژیک در مدیریت زنجیره تامین می باشد.ساختار زنجیره تامین پایان نامه دارای سه سطح شامل تامین کننده، تولید کننده و مراکز توزیع می باشد. عمده تامین کنندگان مربوط به صنعت موادغذایی بوده و اقلام مذکور را در درب کارخانه تحویل می دهند. کارخانه پس از دریافت مواد اولیه برخی را پس از فراوری (مانند تولید همبرگر از گوشت و یا مرغ نیمه آماده از مرغ کامل) و برخی را بدون فرآوری (مانند سیب زمینی نیمه آماده) به شعب توزیع می نماید. این مرکز تولیدی با توجه به اعلام نیاز شعب و براساس ظرفیت تولید، ظرفیت وسایل حمل ونقل وپنجره زمانی اقدام به انتخاب مسیر مناسب و ارسال آنها به مراکز توزیع(شعب رستوران) می نماید. شعب یا همان مراکز توزیع نیز پس از دریافت اقلام مذکور، با توجه به سفارش مشتریان اقلام را پس از فرآوری (پخت همبرگر و یا سرخ کردن مرغ) و یا بدون فرآوری (مانند نوشابه و سالاد) آماده و به آن ها تحویل می دهند. با توجه به حساسیت مشتریان فست فود نسبت به کیفیت ، زمان تحویل و قیمت ، شرکت نیاز به تصمیم گیری درخصوص برخی مسایل از جمله موجودی بهینه در هرسطح، مسیریابی بین سایت تولید و مراکز توزیع با توجه به پنجرهزمانی و انتخاب مناسبی از تعداد و نوع وسایل نقلیه خواهدداشت. لازم به ذکر است این تصمیمات با توجه به ظرفیت مراکز و وسایل نقلیه گرفته خواهد شد. علاوه بر این شرکت مواد غذایی باگرو، مشتری مداری را یکی از مهم ترین اصول خود می داند و با ارایه تخفیفات لازم سعی در حداکثر نمودن سطح رضایت مشتریان دارد که این نیز در مدل به عنوانتابع هدف دوم لحاظ شده است. پس از مدل سازی، مسیله با استفاده از روش اپسیلون محدودیت تک هدفه شده و با استفاده از نرم افزار گمز حل شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.