بررسی تاثیر تصویر برند بر عشق به برند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر تصویر برند بر عشق به برند دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر تصویر برند بر عشق به برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر تصویر برند بر عشق به برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر تصویر برند بر عشق به برند :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش، شناسایی تاثیر تصویر برند بر عشق به برند می باشد. این تحقیق بر مبنای هدف کاربردی، از نظر ماهیت توصیفی- همبستگی بوده و داده های آن با نظر سنجی از دانشجویان دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه ارومیه و از طریق پرسشنامه جمع آوری شده است. جهت سنجش روایی پرسشنامه از اعتبار محتوا و اعتبار سازه و جهت سنجش پایایی از معیار آلفای کرونباخ استفاده شده است، با توجه به فرمول نمونه گیری از جامعه محدود، ۳۰۰داده جمع آوری شده بانمونه گیری تصادفی ساده، مبنای تحلیل قرار گرفت. تحلیل داده ها با آمار توصیفی و استنباطی و با استفاده از نرم افزارهایSPSS-21 وAMOS-22انجام شده است. نتایج حاصل از این پژوهش نشان داد که تصویر برند تاثیر مثبت و معناداری بر عشق به برند دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.