بررسی تاثیر تجربه برند بر وفاداری مشتریان، نقش تعدیلگر اعتماد به برند(مورد مطالعه بانک های استان ایلام)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر تجربه برند بر وفاداری مشتریان، نقش تعدیلگر اعتماد به برند(مورد مطالعه بانک های استان ایلام) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر تجربه برند بر وفاداری مشتریان، نقش تعدیلگر اعتماد به برند(مورد مطالعه بانک های استان ایلام)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر تجربه برند بر وفاداری مشتریان، نقش تعدیلگر اعتماد به برند(مورد مطالعه بانک های استان ایلام)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر تجربه برند بر وفاداری مشتریان، نقش تعدیلگر اعتماد به برند(مورد مطالعه بانک های استان ایلام) :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف از تحقیق حاضر بررسی تاثیر تجربه برند بر وفاداری مشتریان،نقش تعدیل گر اعتماد به برند(مورد مطالعه بانک های استان ایلام) می باشد که بر اساس هدف یک تحقیق کاربردی و همچنین بر اساس چگونگی به دست آوردن داده های مورد نیاز از نوع تحقیقات توصیفی و همبستگی می باشد جامعه آماری در این پژوهش کارکنان بانک های دولتی استان ایلام می باشد که برابر با ۲۳۰ نفر می باشند.اندازه حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران ۱۵۰ نفر می باشد که تحقیق ازلحاظ گردآوری داده ها میدانی بوده و ابزار گردآوری داده ها نیز پرسشنامه می باشد.. در این تحقیق متغیر تجربه برند نقش متغیر مستقل را دارد که از طریق پرسشنامه استاندارد زارانتونلو و اشمیت( ۲۰۱۰)سنجیده خواهد شد، برای سنجش متغیراعتماد به برند از پرسشنامه اعتماد به برند بالستر( ۲۰۰۴)و برای سنجش وفاداری مشتریان از پرسشنامه استاندارد وفاداری مشتریان استفاده می شود، برای تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی و استنباطی از نرم افزار spss استفاده شده است،یافته های پژوهش نشان می دهد که تمامی فرضیات مورد تایید قرار گرفته است و رابطه مثبت و معناداری بین متغیرها برقراراست.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.