بررسی اثرات کیفیت ادراک شده، درگیری برند، نگرش و شباهت ادراک شده محصولات برقصد خرید برند تولیدکنندگان(برند ایران مرینوس و گراد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثرات کیفیت ادراک شده، درگیری برند، نگرش و شباهت ادراک شده محصولات برقصد خرید برند تولیدکنندگان(برند ایران مرینوس و گراد) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثرات کیفیت ادراک شده، درگیری برند، نگرش و شباهت ادراک شده محصولات برقصد خرید برند تولیدکنندگان(برند ایران مرینوس و گراد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثرات کیفیت ادراک شده، درگیری برند، نگرش و شباهت ادراک شده محصولات برقصد خرید برند تولیدکنندگان(برند ایران مرینوس و گراد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثرات کیفیت ادراک شده، درگیری برند، نگرش و شباهت ادراک شده محصولات برقصد خرید برند تولیدکنندگان(برند ایران مرینوس و گراد) :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

امروزه برندهای خصوصی سهم بالایی از بازار را به خود اختصاص داده اند و تبدیل به رقیبی قدرتمند برای برندهای تولیدکنندگان شده اند. علیرغم کیفیت بالاتر برندهای تولیدکنندگان، اما مصرف کنندگان بسیاری علاقه مند به خرید برندهای خصوصی می باشند. هدف این تحقیق، بررسی عوامل موثر بر خرید برند تولیدکنندگان در حضور برندهای خصوصی می باشد.برای انجام این پژوهش، ۴۵۰ پرسشنامه در بین مشتریان یک فروشگاه در شهرستان اراک توزیع که ۳۹۵ پرسشنامه جمع آوری شد.روش تحقیق به لحاظ هدف، کاربردی و به لحاظ ماهیت و روش، توصیفی است. آزمون فرضیه ها در نرم افزار لیزرل انجام شد واز تکنیک معادلات ساختاری استفاده گردید.نتایج تحقیق نشان داد که عامل کیفیت ادراک شده برند تولیدکننده و درگیری برند بر قصد خرید برند تولیدکننده توسط مصرف کننده، اثری مستقیم و مثبت دارند. همچنین نتایج نشان داد که نگرش نسبت به برندهای خصوصی و شباهت ادراک شده محصولات بر قصد خرید برند تولیدکننده توسط مصرف کننده، اثری معکوس دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.