بخش بندی بازار محصول لپ تاپ بر اساس سبک زندگی در شهر تبریز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بخش بندی بازار محصول لپ تاپ بر اساس سبک زندگی در شهر تبریز دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بخش بندی بازار محصول لپ تاپ بر اساس سبک زندگی در شهر تبریز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بخش بندی بازار محصول لپ تاپ بر اساس سبک زندگی در شهر تبریز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بخش بندی بازار محصول لپ تاپ بر اساس سبک زندگی در شهر تبریز :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

شناسایی و تعیین ویژگی های موثر بر انتخاب مشتری و همچنین خوشه بندی مشتریان محصولات می تواند راه را برای برنامه ریزی مناسب و ایجاد زیر ساخت های مهم برای افزایش توان رقابت پذیری و افزایش سهم بازار هموار نماید. برهمین اساس هدف این تحقیق بخش بندی بازار محصول لپ تاپ براساس سبک زندگی در شهر تبریز می باشد. برای نیل به هدف فوق یک سوال اصلی و سه سوال فرعی مطرح شده است. روش تحقیق توصیفی بوده و جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه مشتریان محصول لپ تاپ در شهر تبریز می باشند که برای خرید لپ تاپ از اول سال ۱۳۹۴ به نمایندگی های فروش محصول لپ تاپ در شهر تبریز مراجعه نموده اند می باشد. حجم نمونه با استفاده از رابطه تعیین حجم نمونه در جامعه های نامحدود،۳۴۹ مشتری محاسبه شده است. برای جمع اوری داده های لازم از پریشنامه استفاده شده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون های ،t-test تحلیل عاملی اکتشافی و تحلیل خوشه ای K-means استفاده شده است. نتایج بررسی ها شامل هشت خوشه با نامه های مبارزین،تجربه کنندگان ،مبارزین ضعیف، بی تفاوتین ،موفقان، سازندگان، نوآوران و سازندگان ضعیف می باشد که متناسب با هریک از خوشه ها ویژگی های بدست آمده برای لپ تاپ امتیازی را در هر خوشه کسب نموده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.