ارایه مدل در بکارگیری عوامل بازاریابی خدمات بانکی در جهت افزایش تعداد مشتریان در بانک قوامین (باتاکید بر بانکداری الکترونیک )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه مدل در بکارگیری عوامل بازاریابی خدمات بانکی در جهت افزایش تعداد مشتریان در بانک قوامین (باتاکید بر بانکداری الکترونیک ) دارای ۴۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه مدل در بکارگیری عوامل بازاریابی خدمات بانکی در جهت افزایش تعداد مشتریان در بانک قوامین (باتاکید بر بانکداری الکترونیک )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه مدل در بکارگیری عوامل بازاریابی خدمات بانکی در جهت افزایش تعداد مشتریان در بانک قوامین (باتاکید بر بانکداری الکترونیک )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه مدل در بکارگیری عوامل بازاریابی خدمات بانکی در جهت افزایش تعداد مشتریان در بانک قوامین (باتاکید بر بانکداری الکترونیک ) :

تعداد صفحات :۴۸

چکیده مقاله:

در قرن جدید بانک ها می بایست به این موضوع توجه داشته باشندکه دیگر رقبای آنها دیگر بانک ها نمی باشند بلکه رقبا سایرسازمان ها و شبکه های اجتماعی می باشند که خدمات گسترده ای را در زمینه های مالی و اعتباری به مشتریان عرضه می نمایند اکنون بانک ها بجای نقش مقلد یکدیگر بودن باید استراتژی جایگاهی خود را تغییر داده و با ایجاد نوآوری به سمت کاهش تلاش مشتریان در جهت ایجاد نتایج مطلوب مورد نظر ایشان حرکت نموده و در سایه تحقق نیازهای آنان در جهت تعالی بانک همت گمارند. در تحقیق حاضر که از نوع کاربردی می باشد از روش همبستگی براساس تایید عاملی استفاده نموده و به بررسی مدل و تایید روابط بین متغیرهای آن می پردازد. محقق در این پژوهش براساس تحقیقات کتابخانه ای و سپس میدانی با ابزارپرسشنامه و مصاحبه اقدام به جمع آوری اطلاعات از میان یک نمونه ۹۷ نفری از پاسخ دهندگان پرداخته است. که متغیرهای مدل مشتمل بر ۱۴ متغیر(خدمات نوین-کارایی-سودمندی-کاهش تلاش-امنیت سرمایه-نتایج مطلوب -اعتماد-رضایت مشتری-تبلیغات-توانمندی اطلاعات مشتری-تحقق-قابلیت پاسخگویی-آینده نگری و افزایش مشتریان) می باشد که در نهایت رابطه بین کلیه متغیرها به استثناء متغیرهای(تبلیغات و توانمندی اطلاعات مشتری با افزایش مشتریان و نیز سودمندی با نتایج مطلوب ) مورد تایید واقع گردیده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.