ارایه مدل استراتژیک پذیرش تکنولوژی در شرکت های کوچک و متوسط


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه مدل استراتژیک پذیرش تکنولوژی در شرکت های کوچک و متوسط دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه مدل استراتژیک پذیرش تکنولوژی در شرکت های کوچک و متوسط  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه مدل استراتژیک پذیرش تکنولوژی در شرکت های کوچک و متوسط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه مدل استراتژیک پذیرش تکنولوژی در شرکت های کوچک و متوسط :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

پیشرفت و توسعه ی صنایع کوچک و متوسط، رمز توسعه ی اقتصادی در دهه ی آینده است . بررسی ها نشان داده است که صنایع کوچک و متوسط از چهار مسیر کارآفرینی، نوآوری، ایجاد فرصت های شغلی و در نهایت تغییر فناوری بر اقتصادجهانی تاثیرگذار هستند . یکی از راهکارهای غلبه بر چالش های ناشی از مقیاس این شرکت ها استفاده از تکنولوژی هایجدید است. نکته قابل توجه در این امر نحوه مواجهه و پذیرش تکنولوژی است. در صورت عدم پذیرش تکنولوژی توسط کاربران یا ضعف در پذیرش آن، قابلیت های سیستم بسیار تنزل یافته و سبب هدر رفتن منابع می شود. هدف از این مقاله ارایه مدلی مناسب جهت پذیرش تکنولوژی در شرکت های کوچک و متوسط است. لذا در این مقاله ضمن بررسی ابعاد تکنولوژی،نحوه انطباق و جذب آن، به بررسی موانع پذیرش تکنولوژی نیز پرداخته می شود. همچنین مدلی جهت پذیرش تکنولوژی در شرکت های کوچک و متوسط پیشنهاد می گردد. در این مدل که توسعه یافته و بومی سازی شده مدل معروف TAM است،دو مولفه سازگاری فردی و سازگاری سازمانی به عنوان متغیرهای بیرونی به آن اضافه شده است. در پایان نیز پیشنهاداتی جهت پذیرش هر چه بهتر تکنولوژی در شرکتهای کوچک و متوسط آورده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.