اثر اعتبار تجاری و وام بانکی بر نسبت کیوتوبین شرکت ها: رویکرد گشتاورهای تعمیم یافته (GMM)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثر اعتبار تجاری و وام بانکی بر نسبت کیوتوبین شرکت ها: رویکرد گشتاورهای تعمیم یافته (GMM) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثر اعتبار تجاری و وام بانکی بر نسبت کیوتوبین شرکت ها: رویکرد گشتاورهای تعمیم یافته (GMM)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر اعتبار تجاری و وام بانکی بر نسبت کیوتوبین شرکت ها: رویکرد گشتاورهای تعمیم یافته (GMM)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثر اعتبار تجاری و وام بانکی بر نسبت کیوتوبین شرکت ها: رویکرد گشتاورهای تعمیم یافته (GMM) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

همواره یکی از مهم ترین مسایل مالی یک شرکت شناسایی و مدیریت عوامل اثرگذار بر روی عملکرد شرکت است. از این رو محققان بسیاری در این زمینه دست به پژوهش زده اند. این پژوهش به دنبال آزمون اثرگذاری اعتبار تجاری و وام بانکی بر روی عملکرد شرکت ها است. از این رو از پروکسی نسبت کیوتوبین به عنوان معیاری تلفیقی (پوشش دهنده ارزش اقتصادی و حسابداری) استفاده شده است. برای این پژوهش از داده های بورس اوراق بهادار بهره گرفته شده و نمونه استفاده شده شامل ۱۳۴ شرکت از دوره زمانی ۱۳۸۱ تا ۱۳۹۳ است. روش مورد استفاده برای تخمین مدل رگرسیون پانل گشتاورهای تعمیم یافته است. نتایج پژوهش نشان می دهد اعتبار تجاری بر روی عملکرد شرکت دارای اثر معنادار و مستقیم است این در حالی است که وام بانکی بر عملکرد شرکت ها از دیدگاه تلفیقی اثر معکوس و معناداری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.