آمادگی اجرای شش سیگما در سازمان های خدماتی براساس فرهنگ سازمانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 آمادگی اجرای شش سیگما در سازمان های خدماتی براساس فرهنگ سازمانی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد آمادگی اجرای شش سیگما در سازمان های خدماتی براساس فرهنگ سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی آمادگی اجرای شش سیگما در سازمان های خدماتی براساس فرهنگ سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن آمادگی اجرای شش سیگما در سازمان های خدماتی براساس فرهنگ سازمانی :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

شش سیگما تلفیقی از دانش و آگاهی سازمان با تکنیک های کارای آماری در جهت بهبود کارایی و اثر بخشی سازمان و همچنین برآورد سازمان الزامات حقیقی مشتری است. برای اجرا و موفقیت برنامه ی شش سیگما عوامل متعددی تاثیر گذار هستند. هدف از این پژوهش بررسی آمادگی سازمان های خدماتی نظیر بیمارستان برای اجرای شش سیگما می باشد. در این راستا برای ارتباط عوامل فرهنگ سازمانی(درگیر شدن در کار، یکپارچگی، انطباق پذیری، ماموریت)با شش سیگما (رهبری، عملیات سازمانی، مشتریان، مشارکت کارکنان) یک مدل مفهومی ارایه شد و با استفاده از داده هایی که از پرسشنامه بدست آمد اعتبار سنجی شد. پرسشنامه ها بین ۱۱۲ نفر از کارکنان بخش های مختلف بیمارستانی در استان گیلان توزیع گردید و آنها به آن پاسخ دادند و داده ها با نرم افزار spss و آزمون پیرسون مورد تحلیل قرار گرفتند. نتایج نشان داد که بین فرهنگ سازمانی با شش سیگما ارتباط و همبستگی مثبت و معناداری وجود دارد و با توجه به اینکه وضعیت این عوامل در سازمان مورد مطالعه مطلوب ارزیابی شدمی توان نتیجه گرفت که این سازمان آمادگی لازم را برای اجرای برنامه های شش سیگما داراست.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.