تاثیر کیفیت خدمات و مدیریت ارتباط با مشتریان بر مزیت رقابتی (مطالعه موردی بانک صادرات)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر کیفیت خدمات و مدیریت ارتباط با مشتریان بر مزیت رقابتی (مطالعه موردی بانک صادرات) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر کیفیت خدمات و مدیریت ارتباط با مشتریان بر مزیت رقابتی (مطالعه موردی بانک صادرات)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر کیفیت خدمات و مدیریت ارتباط با مشتریان بر مزیت رقابتی (مطالعه موردی بانک صادرات)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر کیفیت خدمات و مدیریت ارتباط با مشتریان بر مزیت رقابتی (مطالعه موردی بانک صادرات) :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

هدف اصلی تحقیق حاضر تاثیر کیفیت خدمات و مدیریت ارتباط با مشتریان بر مزیت رقابتی می باشد. در این راستا با استفاده از مبانی نظری و پیشینه موضوع ۲ فرضیه اصلی و ۸ فرضیه فرعی ارایه گردید که در راستای هدف اصلی می باشد. روش تحقیق حاضرکاربردی و از نوع تحقیقات توصیفی پیمایشی است. روش گرداوری اطلاعات کتابخانه ای و میدانی است که از پرسشنامه در این راستااستفاده شده است. جامعه آماری تحقیق حاضر مشتریان بانک صادرت در شهر تهران می باشد. با توجه به نامحدود بودن لذا ۳۸۴نفر انتخاب گردیده است. روش نمونه گیری نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای می باشد. در داده پردازی از مدل معادلات ساختاری SEM استفاده شده است نرم افزار های مورد استفاده جهت تجزیه و تحلیل داده ها بسته نرم افزاری SPSS و بسته نرم افزاری PLS می باشد. در نهایت نتایج تحقیق نشان داد که دو فرضیه اصلی مبنی بر رابطه کیفیت خدمات و مدیریت ارتباط با مشتری با ایجاد مزیت رقابتی در بانک صادرات تایید می شود. همچنین رابطه متغیرهای تمرکز بر مشتریان کلیدی، مدیریت دانش،موارد ملموس و همدلی با مزیت رقابتی معنادار است. لیکن رابطه متغیرهای مدیریت ارتباط با مشتری تکنولوژی محور، سازماندهی مدیریت ارتباط با مشتری، کیفیت تعاملی و قابلیت اطمینان با مزیت رقابتی معنادار نیست.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.