بررسی نقش میانجی ارتباطات سازمانی در تاثیر هوش معنوی مدیران بر عملکرد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش میانجی ارتباطات سازمانی در تاثیر هوش معنوی مدیران بر عملکرد دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش میانجی ارتباطات سازمانی در تاثیر هوش معنوی مدیران بر عملکرد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش میانجی ارتباطات سازمانی در تاثیر هوش معنوی مدیران بر عملکرد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش میانجی ارتباطات سازمانی در تاثیر هوش معنوی مدیران بر عملکرد :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

هوش معنوی یکی از مهم ترین ابعاد تعالی عملکرد است . هوش معنوی در کارکنان و مدیران سازمان ها خود برگرفته از فاکتورهایی نظیر، بکارگیری اصول اخلاقی و معنوی در انجام فعالیت های سازمان، عدم گرایش به انحراف و فساد در سازمان، در نظر گرفتنوجدان کاری و .. بوده است . پژوهش حاضر با هدف بررسی نقش میانجی ارتباطات سازمانی در تاثیر هوش معنوی مدیران برعملکرد اقتصادی بانک ملت بوشهر صورت گرفته است . این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و از نوع پژوهش های توصیفی وپیمایشی است . جامعه آماری این تحقیق شامل ۷۸۱ نفر از کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی کارکنان بانک ملت بوشهر بودکه با استفاده از روش نمونه گیری فرمول کوکران، تعداد ۷۲۱ نفر به پرسشنامه که ابزار جمع آوری داده ها بود پاسخ دادند . روایی صوری پرسشنامه توسط متخصصین و اساتید گروه مدیریت دولتی تایید گردید و برای تعیین میزان پایایی آن از۰ برآورد شد . برای تحلیل داده ها از نرم افزار / ضریب آلفا کرونباخ استفاده شد که مقدار آن ۸۸ SPSS استفاده گردید . نتایج حاصل از رگرسیون چندگانه به روش گام به گام تحقیق حاضر نشان داد، متغیرهای مستقل : ارتباط فردی، ارتباط نهادی و ارتباط چندسویه به عنوان سازههای موثر بر عملکرد اقتصادی بانک ملت بوشهر به روش رگرسیون گام به گام در ۳ گام واردمدل گردیدند و در سطح یک درصد خطا و ۸۸ درصد اطمینان معنی دار شد . پیشنهاد می گردد، مدیران بر چگونگی و ویژگی های محیط کلی ارتباطات تمرکز کرده و به ادراکات، رفتارها و عملکرد کارکنان و تعامل آنها با سازمان توجه کنند . ایجاد جو تعامل دوسویه می تواند به مشارکت کارکنان در ارایه نظرات خود برای بهبود سازمانی کمک کرده و اثربخشی مدیریت و رضایتمندی کارکنان از کار خود را افزایش دهد . هوش معنوی و ارتباطات سازمانی اگر به طور مناسب بکار گرفته شوند، می توانند ارزش های بیشماری را خلق کنند . هوش معنوی و ارتباطات سازمانی را از طریق تمرین میتوان بهبود بخشید و با عدم انجام تمریناتاز بین خواهد رفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.