بررسی بازسازی برند در صنعت خودرو ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی بازسازی برند در صنعت خودرو ایران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی بازسازی برند در صنعت خودرو ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی بازسازی برند در صنعت خودرو ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی بازسازی برند در صنعت خودرو ایران :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

بازسازی برند نقش عمده ای در موفقیت کسب و کارها، افزایش ارزش ادراک شده، سودآوری و ارتقا جایگاه برند نزد مصرف کنندگان دارد. بازسازی برند در زمره استراتژی های پیچیده بازاریابی قرار دارد. این فرآیند در صورتی که با مطالعات فراگیرهمراه نباشد می تواند سال ها تلاش سازمان برای ایجاد برند را بی اثر کرده و به شکل جدی به ارزش ویژه برند صدمه بزند.صنعت خودرو در ایران با بیش از نیم قرن سابقه بعد از صنایع نفت و گاز بزرگترین صنعت کشور به حساب می آید که با تولید حدود یک میلیون خودرو در سال نقش عمده در تولید ناخالص داخلی و اشتغال زایی دارد. این صنعت تا کنون بارها به بازسازی برند در سطح شرکت و محصول پرداخته است که در پاره ای موارد موفق و در پاره ای با شکست کامل همراه بوده است. باوجود اهمیت قابل توجه بازسازی برند در صنعت خودرو این مقوله کمتر مورد توجه مجامع آکادمیک قرار گرفته است و به جرات می توان گفت که در زمینه بازسازی برند در خودروسازی تا کنون هیچ گونه مطالعه ای در ایران انجام نشده است . در این مقاله به بحث پیرامون بازسازی برند در صنعت خودرد ایران خواهیم پرداخت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.