نقش استراتژی تبلیغات و بازاریابی بانک سپه بر رضایت مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش استراتژی تبلیغات و بازاریابی بانک سپه بر رضایت مشتریان دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش استراتژی تبلیغات و بازاریابی بانک سپه بر رضایت مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش استراتژی تبلیغات و بازاریابی بانک سپه بر رضایت مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش استراتژی تبلیغات و بازاریابی بانک سپه بر رضایت مشتریان :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی نقش استراتژی تبلیغات و بازاریابی بانک سپه بر رضایت مشتریان شهر بندرعباس انجام شد. روش پژوهش از نوع همبستگی بود. تعداد ۲۲۷ نفر از مشتریان بانک سپه با روش نمونه گیری در دسترس به پرسشنامه های تبلیغات بانک، بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتریان بر پایه مدل ایدا پاسخ دادند، روایی و پایایی آنان مورد تایید قرار گرفت. تجزیه و تحلیل آماری دادهها با استفاده از ضریب همبستگی و رگرسیون چندگانه و نرم افزار SPSS19 انجام گرفت.یافته های پژوهش نشان میدهد که تبلیغات بانک سپه بر رضایت مشتریان تاثیر دارد، و جلب توجه مشتری و جذب مشتری(اقدام به خرید) بیشترین تاثیر را بر رضایت مشتریان بانک سپه دارند. هم چنین استراتژی بازاریابی رابطه مند بانک سپه بر رضایت مشتریان بانک سپه تاثیر دارد و نظارت بر روابط و تبادل اطلاعات بیشترین تاثیر را بر رضایت مشتریان بانک سپه دارند.در نتیجه مدیریت بانک میتواند با استفاده از استراتژی تبلیغات و بازاریابی رابطه مند اقدام به ارتقاء رضایت مندی مشتریان بانک سپه و هم چنین حفظ و جذب مشتریان اقدام نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.