مقایسه انتظارات و ادراکات دریافت کنندگان خدمات با استفاده از مدل سروکوال مطالعه موردی: اداره آب و فاضلاب شهرستان سنندج


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه انتظارات و ادراکات دریافت کنندگان خدمات با استفاده از مدل سروکوال مطالعه موردی: اداره آب و فاضلاب شهرستان سنندج دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه انتظارات و ادراکات دریافت کنندگان خدمات با استفاده از مدل سروکوال مطالعه موردی: اداره آب و فاضلاب شهرستان سنندج  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه انتظارات و ادراکات دریافت کنندگان خدمات با استفاده از مدل سروکوال مطالعه موردی: اداره آب و فاضلاب شهرستان سنندج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه انتظارات و ادراکات دریافت کنندگان خدمات با استفاده از مدل سروکوال مطالعه موردی: اداره آب و فاضلاب شهرستان سنندج :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

آگاهی ازمیزان رضایتمندی مشتریان شرط لازم در برنامه ریزی سازمان ها برای افزایش رضایتمندی از طریق بهبود کیفیت خدمات و دستیابی به وضعیت مطلوب می باشد. بررسی عملکرد در صورتی که با دیدگاه فرآیندی و عملی انجام شود می تواندموجبات ارتقاء کیفیت خدمات و اعتماد عمومی را فرآهم آورد. در این راستا و با توجه به عدم اطلاعات قابل اتکاء از انتظارات و ادراکات مراجعین، این تحقیق با هدف آگاهی از میزان رضایت مشتریان از عملکرد اداره آب و فاضلاب شهرستان سنندج بااستفاده از مدل سروکوال انجام یافته است. تحقیق انجام شده از نظر هدف کاربردی، از نظر راهبرد جزو تحقیقات کمی و از نظرروش شناسی جزو تحقیقات توصیفی شاخه پیمایشی یا زمینه یابی است، پس از انجام مطالعات نظری ۵ فرضیه در رابطه با انتظارات و ادراکات مشتریان با استفاده از مدل سروکوال تدوین وبراساس نتایج بدست آمده آزمون گردید. جامعه آماری تحقیقدر برگیرنده کلیه مشترکین استفاده کننده از تسهیلات و خدمات اداره آب و فاضلاب در شهرستان سنندج می باشد. در اینتحقیق براساس رابطه کوکران تعداد ۳۸۲ نمونه بدست آمدکه از بین تمام مشترکین شهر سنندج به طور تصادفی اطلاعات مورد نیاز با استفاده از ابزار پرسشنامه جمع آوری گردید. پس از تجزیه و تحلیل اطلاعات و آزمون فرضیه های تحقیق مشخصگردید که در رابطه با پنج بعد موارد محسوس، اعتبار، پاسخگویی، همدلی و اطمینان، اداره آب و فاضلاب نتوانسته است کاملا انتظارات مراجعین را برآورده نماید به بیان دیگر در هر پنج بعد، انتظارات مراجعین تفاوت معناداری با ادراکات آنها دارد. همچنین در پایان برای کاهش شکاف ها در ابعاد مختلف پیشنهاداتی ارایه گردیده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.