توسعه صنایع خرد با بررسی نقش نوآوری و فعالیت بازاریابی مطالعه موردی: نوآوری در توسعه صنایع خرد شهرستان تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 توسعه صنایع خرد با بررسی نقش نوآوری و فعالیت بازاریابی مطالعه موردی: نوآوری در توسعه صنایع خرد شهرستان تهران دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد توسعه صنایع خرد با بررسی نقش نوآوری و فعالیت بازاریابی مطالعه موردی: نوآوری در توسعه صنایع خرد شهرستان تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی توسعه صنایع خرد با بررسی نقش نوآوری و فعالیت بازاریابی مطالعه موردی: نوآوری در توسعه صنایع خرد شهرستان تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن توسعه صنایع خرد با بررسی نقش نوآوری و فعالیت بازاریابی مطالعه موردی: نوآوری در توسعه صنایع خرد شهرستان تهران :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

یکی از مولفه های اصلی توسعه کشور، رشد صنایع و یا به عبارت دیگر افزایش تولید ملی کشور است.برای افزایش تولید ملی کشور، باید تعداد واحدهای صنایع افزایش یابد. از طرف دیگر افزایش واحدهایصنایع خرد گام مهمی در توسعه کشور خواهد بود. یکی از عوامل موثر بر توسعه ی صنایع خرد، نوآوری وتوسعه فعالیت های بازاریابی می باشد. بنابراین در این پژوهش بر آن هستیم تا تاثیر نوآوری و فعالیتبازاریابی در توسعه ی صنایع خرد را توسط شرکت های بازریابی بررسی کنیم. ابزار تحقیق پرسشنامه است که بر اساس نمونه گیری تصادفی ساده چند مرحله ای، اطلاعات ۵۰۰ نفر از بازاریابان شهرستان تهرانجمع آوری و با رهیافت مدل یابی معادلات ساختاری مورد تحلیل گرفته است. برای میزان پایایی بخش های مختلف پرسشنامه از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شد ۰/۸۳۳ نتایج تحقیق بیانگر آن است که توسعه صنایع خرد به شدت متاثر از فعالیت های بازاریابی از جمله آشنایی بازاریابان با اصول بازاریابی، آموزش اصول بازاریابی، برنامه ریزی و تعیین هدف مشخص، تبلیغات، مشتری مداری، ایده پردازی،بسته بندی محصولات، نوع محصول و بازدید از طرح های موفق است. با توجه به نتایج پیشنهاد می شود که علاوه بر آموزش اصول بازاریابی، مشاوره شغلی، بازدید ناظرین فنی، برگزاری کلاسهایی به منظور اصلاح و تقویت روحی، … باعث بهبود کیفیت محصولات تولیدی، بهبود بازار فروش کالا و افزایش درآمد شده و در نهایت زمینه ساز توسعه صنایع خرد توسط بازاریابان در استان تهران شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.