تبیین مفهوم شهرت الکترونیکی در بازاریابی مدرن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبیین مفهوم شهرت الکترونیکی در بازاریابی مدرن دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبیین مفهوم شهرت الکترونیکی در بازاریابی مدرن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین مفهوم شهرت الکترونیکی در بازاریابی مدرن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبیین مفهوم شهرت الکترونیکی در بازاریابی مدرن :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

علی رغم فقدان یک تعریف مورد توافق در مورد شهرت، در خصوص ارتباط بین شهرت و مزیت رقابتی پایدار در بین محققان اجماع نظر وجود دارد. امروزه شرکتها در بازارهای رقابتی کنونی بیش از پیش به اهمیت شهرت و مدیریت آن پیبردهاندبطوریکه شهرت به ارزشمندترین سرمایه سازمان تبدیل شده است. از طرفی اینترنت، تمامی استثنایات را در تعاملات الکترونیکی از میان برداشته و شهرت در قلمرو آنلاین پررنگ شده است. شهرت الکترونیکی مفهوم جدیدی است که به تازگیدر ادبیات بازاریابی مورد استفاده قرار گرفته است. کسب و مدیریت شهرت الکترونیکی آسان نیست چراکه بحث بر سر تعاملاتپیچیده اجتماعی است که تکنولوژیهای دیجیتالی جدید نیز در پیچیدهتر کردن آن نقش دارند. با توجه به عدم توافق در تعریف شهرت و فقدان پژوهشهای کافی در زمینه شهرت الکترونیکی، این تحقیق میکوشد تا با مروری بر ادبیات، دید کلی وجامعتری را نسبت به این مفهوم ارایه دهد، زیرا برای سنجش و ارایه ابزار اندازهگیری ابتدا باید مفهوم و ابعاد آن را به طور کامل شناخت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.