ارزشیابی مولفه های مدیریت نوآوری در کارخانجات تولیدی لوازم خانگی پارس مطالعه موردی: شرکت کارخانجات صنعتی پارس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزشیابی مولفه های مدیریت نوآوری در کارخانجات تولیدی لوازم خانگی پارس مطالعه موردی: شرکت کارخانجات صنعتی پارس دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزشیابی مولفه های مدیریت نوآوری در کارخانجات تولیدی لوازم خانگی پارس مطالعه موردی: شرکت کارخانجات صنعتی پارس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزشیابی مولفه های مدیریت نوآوری در کارخانجات تولیدی لوازم خانگی پارس مطالعه موردی: شرکت کارخانجات صنعتی پارس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزشیابی مولفه های مدیریت نوآوری در کارخانجات تولیدی لوازم خانگی پارس مطالعه موردی: شرکت کارخانجات صنعتی پارس :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

امروزه نوآوری عامل اصلی موفقیت بنگاههاست. تولید داخل بدون نوآوری هرگز نمی تواند به کیفیت جهانی نزدیک شود. سازمانهای نوآور همواره سهم بیشتری از بازار را بخود اختصاص می دهند و از سود بیشتری برخوردار می شوند. نوآوری به بنگاه کمک می کند تا ایده های جدید خود را تجاری کند. فراهم کردن محیطی برای نواوری از وظایف مدیران سازمانهاست. مدیران می توانند با حمایت از نواوری، فرهنگ سازمانی را در جهت خلق و تجاری سازی ایده های جدید تقویت کنند. نوآوری فرایندی مستمر و متشکل از فرایند تصمیم گیری سازمانی است که از توسعه ایده تا کاربردی شدن آن ادامه دارد. اگر نوآوری وارد فرهنگ سازمانی بنگاههای ایرانی نواوری شود، اشتغال، رشد اقتصادی و توسعه را نیز بدنبال خواهد داشت. در این پژوهش مولفه های موثر بر مدیریت نوآوری پارس بررسی شده و از طریق آن شکاف نوآورانه موجود در هر سطح را مشخص کرده است. در آخر راهکارهای بهبود شاخصهای موثر بر مدیریت نوآوری در این شرکت تدوین شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.