اثرات رسانه های اجتماعی بر احساسات، کیفیت ارتباط برند و تبلیغات شفاهی مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه ملی ملایر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثرات رسانه های اجتماعی بر احساسات، کیفیت ارتباط برند و تبلیغات شفاهی مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه ملی ملایر دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثرات رسانه های اجتماعی بر احساسات، کیفیت ارتباط برند و تبلیغات شفاهی مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه ملی ملایر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثرات رسانه های اجتماعی بر احساسات، کیفیت ارتباط برند و تبلیغات شفاهی مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه ملی ملایر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثرات رسانه های اجتماعی بر احساسات، کیفیت ارتباط برند و تبلیغات شفاهی مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه ملی ملایر :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

وب سایتهای شبکههای اجتماعی به عنوان منبع تبلیغ دهان به دهان عمل میکنند. سایتهای شبکههای اجتماعی و بلاگها به دنبال کنندگان اجازه میدهند کامنتهای ایجاد شده توسط دیگران در رابطه با یک محصول تبلیغاتی را دوباره پست یا دوباره توییت کنند. با تکرار پیام، افرادی که با کاربر در ارتباط هستند قادر به دیدن آن پیام هستند، بنابراین این پیام به دست افراد بیشتری رسانده میشود. چون اطلاعات در رابطه با یک کالا پخش و این کار تکرار میشود،ترافیک بیشتری به سوی آن کالا یا کمپانی آورده میشود. از طریق سایتهای شبکههای اجتماعی، کمپانیهای قادر به تعامل و برقراری ارتباط با تعقیبکنندگان فردی خود هستند. این تعامل شخصی میتواند کم کم حس وفاداری را درتعقیبکنندگان و مشتریان بالقوه ایجاد کند.پژوهش حاضر اثرات رسانه های اجتماعی بر احساسات، کیفیت ارتباط برندو تبلیغات شفاهی را مورد بررسی قرار می دهد. روایی و اعتبار پرسشنامه سنجیده شده است، به منظور سنجش پایایی ابزار تحقیق از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده است. در این پژوهش پنج فرضیه مطرح گردید که توسط مدل معادلاتساختاری مورد سنجش قرار گرفته است نتیجتا اینکه پس از بررسی نتایج آزمون ها در مورد فرضیه های تحقیق اثرات رسانه های اجتماعی بر احساسات، کیفیت ارتباط برند و تبلیغات شفاهی فرضیه های تاثیر رسانه ها اجتماعی بر احساسات و احساسات بر تبلیغات دهان به دهان واحساسات بر کیفیت ارتباط برند ونیز کیفیت ارتباط برند بر تبلیغات دهان به دهان تایید و فرضیه تاثیر رسانه های اجتماعی بر کیفیت ارتباط برند رد می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.