مقاله ارزیابی درونی گروه پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی درونی گروه پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد دارای ۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی درونی گروه پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی درونی گروه پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی درونی گروه پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد :

مقاله ارزیابی درونی گروه پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۸ در راهبردهای آموزش از صفحه ۴۵ تا ۵۰ منتشر شده است.
نام: ارزیابی درونی گروه پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد
این مقاله دارای ۶ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله ارزیابی درونی
مقاله گروه پرستاری

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
اهداف: این مطالعه با هدف ارزیابی درونی نقاط قوت و ضعف گروه پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد به منظور ارتقای کیفیت آموزش انجام شد.
روش ها: در این مطالعه توصیفی مقطعی، ملاک های مدیر گروه، تجهیزات گروه، فضای آموزشی نظری و بالینی، دانشجویان، اعضای هیات علمی، روش های یاددهی، یادگیری و تولید دانش جدید مورد ارزیابی قرار گرفتند. روش جمع آوری داده ها پرسش نامه، مشاهده و چک لیست بود. اعضای گروه، پس از تعیین نشانگرها و اختصاص امتیاز ایده آل برای هر کدام از ملاک های انتخاب شده، وضعیت موجود را با نشانگرها مورد مقایسه قرار دادند. ویژگی مطلوب هر ملاک تعیین و هر ملاک بین ۱ تا ۵ (خیلی ضعیف تا عالی) طبقه بندی شد. میانگین امتیاز ملاک ها تعیین و از طبقه بندی گورمن برای نتیجه گیری نهایی استفاده شد.
یافته ها: جایگاه سازمانی مدیر گروه دارای نمره ۳۵ و رتبه “بیش از رضایت بخش”، عوامل پشتیبانی دارای نمره ۴۰۷ و رتبه “قوی”، فرآیند آموزش، یادگیری دارای نمره ۴۰۳ و رتبه “قوی” و در مجموع نمره ارزیابی گروه پرستاری ۳۹۷ و دارای رتبه “خوب” بود. از نظر دانشجویان، فرآیند آموزش گروه پرستاری دارای نمره ۳۳۷ و رتبه “بیش از رضایت بخش” بود. مدیر گروه، اعضای هیات علمی و شورای گروه، هر کدام امتیاز ۳۵ و رتبه “بیش از رضایت بخش” را بر اساس رده بندی گورمن کسب کردند.
نتیجه گیری: با وجود ارزیابی کلی “خوب” عملکرد گروه پرستاری، با رفع نقیصه های مشخص شده در هر بخش، خصوصا آموزش بالینی، می توان به نتایج بهتری دست یافت. گروه آموزشی، با شناخت نقاط ضعف و قوت خود، فعالانه در جهت رفع نقایص و تقویت نقاط مثبت خود قدم برمی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.