رابطه ی بین سبک های یادگیری و روش های مقابله با استرس دانش آموزان ابتدایی مدارس سما


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه ی بین سبک های یادگیری و روش های مقابله با استرس دانش آموزان ابتدایی مدارس سما دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه ی بین سبک های یادگیری و روش های مقابله با استرس دانش آموزان ابتدایی مدارس سما  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه ی بین سبک های یادگیری و روش های مقابله با استرس دانش آموزان ابتدایی مدارس سما،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه ی بین سبک های یادگیری و روش های مقابله با استرس دانش آموزان ابتدایی مدارس سما :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

این مقاله با هدف رابطه ی بین سبک های یادگیری و روش های مقابله با استرس دانش آموزان ابتدایی مدارس سما به روش توصیفی – همبستگی انجام شده است . جامعه ی آماری این پژوهش را تعداد ۴۲۰ دانش آموزا مدارس سما می باشد کهبه روش کوکران حجم نمونه برابر ۲۰۲ تعیین شد. برای آزمون فرضیه ها از ضریب همبستگی پیرسون ، و رگرسیون خطی استفادهشده است. یافته ها نشان داد که بین سبک های یادگیری و راه های مقابله با استرس دانش آموزان ابتدایی مدارس سما کرج۲۹۲ / ۰ همبستگی وجود دارد و تنها ۸ درصد از متغیر راه های مقابله با استرس توسط سبک یادگیری تبیین می گردد.همچنینی سبک یادگیری همگرا با تمامی روش های مقابله با استرس (مساله مدار ، هیجان مدار و اجتنابی) در سطح ۰/۰۵رابطه ی معناداری (=۰/۰۰۰۱<0/05) دارد.و هریک ازاین رابطه ها خیلی زیاد ، ناقص و مثبت گزارش شده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.