تاثیر آموزش روش های مطالعه (خواندن بدون نوشتن، خط کشیدن زیر نکات مهم، یادداشت برداری و خلاصه نویسی) بر درگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی شهر کوهدشت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر آموزش روش های مطالعه (خواندن بدون نوشتن، خط کشیدن زیر نکات مهم، یادداشت برداری و خلاصه نویسی) بر درگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی شهر کوهدشت دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر آموزش روش های مطالعه (خواندن بدون نوشتن، خط کشیدن زیر نکات مهم، یادداشت برداری و خلاصه نویسی) بر درگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی شهر کوهدشت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر آموزش روش های مطالعه (خواندن بدون نوشتن، خط کشیدن زیر نکات مهم، یادداشت برداری و خلاصه نویسی) بر درگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی شهر کوهدشت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر آموزش روش های مطالعه (خواندن بدون نوشتن، خط کشیدن زیر نکات مهم، یادداشت برداری و خلاصه نویسی) بر درگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی شهر کوهدشت :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بررسی تاثیر آموزش روشهای مطالعه بر درگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه ی ششمابتدایی صورت گرفت. آزمودنی های این پژوهش شامل ۶۰ نفر از دانش آموزان دختر پایه ی ششم ابتدایی شهر کوهدشت درسال تحصیلی ۹۴-۹۳ بودند. که بوسیله ی روش نمونه گیری تصادفی از ۳ مدرسه انتخاب شدند که ۳۰ نفر از آنها در گروه آزمایش و ۳۰ نفر دیگر در گروه کنترل قرار گرفتند. ابتدا با استفاده از پرسشنامه درگیری تحصیلی ریو و تسنگ (۲۰۱۱)، برایگروه آزمایش و گروه کنترل پیش آزمون اجرا شد و سپس آموزش روشهای مطالعه بر روی گروه آزمایش در مدت ۸ جلسه ی۴۵ دقیقه ای اجرا شد. در پایان با استفاده از سوالات درس علوم ارزشیابی بعمل آمده و در نهایت با استفاده از پرسشنامه درگیریتحصیلی ریو و تسنگ (۲۰۱۱)، پس آزمون اجرا شد. در این پژوهش روشهای مطالعه به عنوان متغیر مستقل و درگیری تحصیلیو پیشرفت تحصیلی به عنوان متغیرهای مستقل در نظر گرفته شد. برای آزمون فرضیه های پژوهشی از آزمون t استفاده شد. نتایج تحقیق نشان داد که آموزش روشهای مطالعه بر درگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی موثر است. و بین میزان درگیریتحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان آموزش دیده و گروه کنترل تفاوت معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.