بررسی و اولویت بندی مولفه های اساسی برون سپاری خدمات فرهنگی درآستان قدس رضوی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و اولویت بندی مولفه های اساسی برون سپاری خدمات فرهنگی درآستان قدس رضوی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و اولویت بندی مولفه های اساسی برون سپاری خدمات فرهنگی درآستان قدس رضوی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و اولویت بندی مولفه های اساسی برون سپاری خدمات فرهنگی درآستان قدس رضوی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و اولویت بندی مولفه های اساسی برون سپاری خدمات فرهنگی درآستان قدس رضوی :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

برونسپاری یکی از استراتژیهای شایع هدایت و مدیریت پروژههاست. مطالعات نشان می دهند که نرخ بالای شکست این استراتژی به فقدان یکسیستم مناسب پشتیبانی تصمیم برمی گردد. با توجه به حساسیت و پیچیدگی ماموریت فرهنگی – تبلیغی در موسسات فرهنگی آستان قدسرضوی، این تحقیق عوامل و شاخص های اساسی در فرایند برون سپاری شامل (۱) اهداف برونسپاری (۲) معیارهای گزینش پیمانکاران (۳)محدودیت های برون سپاری (۴) معیارهای ارزیابی عملکرد نهایی برونسپاری (۵) عوامل حیاتی موفقیت در برونسپاری را مورد بررسی قرار دادهاست. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه محقق ساخته ای است که برای روایی آن از اعتبار سازه و برای پایایی آن از ضریب آلفای کرانباخ استفادهشده است. جامعه آماری این تحقیق مدیران و کارشناسان خبره فرهنگی آستان قدس رضوی است. برای تحلیل داده ها از آزمون های آماریفریدمن، t – استیودنت جفت شده استفاده شد. در متغیرهای اول و سوم تنها وضعیت موجود و در متغیر های دوم، چهارم و پنجم وضعیت موجودو مطلوب بررسی شده است. طبق نتایج تحقیق، در متغیر اول سفارشی سازی بهتر و افزایش انعطاف پذیری خدمات؛ مورد تاکید بودند. در خصوصمتغیر دوم، در وضعیت موجود، معیار هزینه پیشنهادی غالب ترین معیار برای گزینش پیمانکار است. قابل تامل این که همین معیار در وضعیت مطلوب در اولویت ششم قرار گرفت. در متغیر سوم، شاخص های محدودیت در متخصصان محدودیت اساسی مورد تاکید می باشد. در متغیر چهارم،در وضع موجود، به هنگام بودن و ارایه خدمات مطابق برنامه زمان بندی مورد توجه بسیار کمی است در حالیکه در وضع مطلوب مهمترین معیارمی باشد. درپنجمین متغیر، در وضعیت موجود، شناسایی فعالیت های ساده و قابل درک برای پیمانکار و مدیریت ارتباطات؛ در اولویت قرار بودهاند. در حالی که در وضع مطلوب فقط در دو شاخص مدیریت ارتباطات و شناسایی فعالیت های ساده و قابل درک برای پیمانکار ، تفاوت معنادارمیان وضعیت موجود و مطلوب وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.