بررسی میزان اهمیت درس تربیت بدنی در نظام اموزش وپرورش رضا رضایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان اهمیت درس تربیت بدنی در نظام اموزش وپرورش رضا رضایی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان اهمیت درس تربیت بدنی در نظام اموزش وپرورش رضا رضایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان اهمیت درس تربیت بدنی در نظام اموزش وپرورش رضا رضایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان اهمیت درس تربیت بدنی در نظام اموزش وپرورش رضا رضایی :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

اهداف تعلیم وتربیت در مدارس، از طریق ارانه دروس مختلف به دانش آموزان تحقق می یابد.تربیت بدنی نیز بخشی از برنامههای آموزش وپرورش است که همانند دروس دیگر سهم قابل توجهی درتربیت وتندرستی نسل جوان دارد .تحقیق حاضر درصدداست تا با بررسی میزان اهمیت درس تربیت بدنی دراموزش وپرورش استان فارس در مقطع متوسطه از دیدگاه مسیولین تربیتبدنی ،مدیران مدارس ،معلمین تربیت بدنی وغیر تربیت بدنی زن ومرد ،دانش آموزان ورزشکار و غیر ورزشکار دختر وپسر بتواندتصویری از واقعیت های موجود را نشان دهد و ضمنا با ارایه راه حل ها و پیشنهادهای مطلوب سهمی در بهینه کردن برنامه هایموجود داشته باشد. تحقیق حاضر از نوع تحقیقات توصیفی است که به شکل میدانی اجرا شده است وجهت جمع آوری اطلاعات ازپرسشنامه بهره گرفته است .جامعه آماری این تحقیق شامل مسیولین تربیت بدنی مناطق (۵۹ نفر)،مدیران مدارس مقطعمتوسطه (۹۷۳ نفر) معلمین تربیت بدنی (۴۳۳ نفر)، معلمین غیر تربیت بدنی (۸۱.۶ نفر)، دانش آموزان ورزشکار وغیرورزشکار (۲۶۹۱۴۲ نفر)، نمونه های تحقیق به صورت خوشه ای،طبقه ای وبا توجه به حجم نمونه (مسیولین تربیت بدنی ۱۰۰ درصد،مدیران مدارس ۵/۱۴ درصد، معلمین تربیت بدنی ۱۱/۲۹ درصد،معلمین غیر تربیت بدنی ۶۲/ دهم درصد، و دانش آموزان ورزشکار وغیر ورزشکار ۰۴/ صدم درصد است. نتایج مهم این تحقیق عبارتند از: کلیه گروه های مورد بررسی (هر سه گروه) اولویت اول مشکلات درس تربیت بدنی را عدم امکانات ورزشی دانسته اند. مسیولین تربیت بدنی (۹۳/۰۹ درصد) و مدیران مدارس (۷۵/۵۸ درصد) جایگاه درس تربیت بدنی در نظام مدرسه ای راخیلی خوب ارزیابی نموده اند ومعتقدند که درس تربیت بدنی در جایگاه واقعی خود قرار گرفته است. مسیولین تربیت بدنی (۹۵/۷۷ درصد) و مدیران مدارس (۷۷/۷۶ درصد) معتقدند که درس تربیت بدنی باعث پیشرفت معنویت در دانش آموزان در دانش آموزان گردیده است. نگرش دانش آموزان ورزشکار و غیر ورزشکار در ارتباط با تاثیر درس تربیت بدنی بر پیشرفت معنویت روی دانش آموزان ورزشکار در سطح ۰/۰۱ درصد ارتباط معنی دار است (p> 0/01).

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.