بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع و مولفه های آن بر عملکرد شرکت ملی حفاری ایران از دیدگاه مدیران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع و مولفه های آن بر عملکرد شرکت ملی حفاری ایران از دیدگاه مدیران دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع و مولفه های آن بر عملکرد شرکت ملی حفاری ایران از دیدگاه مدیران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع و مولفه های آن بر عملکرد شرکت ملی حفاری ایران از دیدگاه مدیران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع و مولفه های آن بر عملکرد شرکت ملی حفاری ایران از دیدگاه مدیران :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع و مولفه های آن بر عملکرد شرکت ملی حفاری ایران از دیدگاه مدیران به مرحله اجرا درآمده است. تحقیق پیش رو از نظر هدف کاربردی، از لحاظ روش اجرا توصیفی و از نظر ماهیت علی می باشد. متغیرهای مورد بررسی در قالب یک مدل مفهومی بوده که شامل متغیر مستقل مدیریت کیفیت جامع و مولفه های آن و متغیر وابسته عملکرد شرکت می باشد. جامعه آماری مورد مطالعه در این تحقیق کلیه مدیران، معاونین، روسا و سرپرستان شرکت ملی حفاری ایران می باشد که از میان آنها ۱۳۰ نفر به صورت تصادفی ساده و بر اساس فرمول کوکران انتخاب گردیدند. داده های مورد نیاز برای تحقیق از طریق دو پرسشنامه استاندارد مدیریت کیفیت جامع و عملکرد شرکت وانگ و همکاران (۲۰۱۲) گردآوری شدند و توسط نرم افزارهای SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. آزمون فرضیات تحقیق نشان داد که مدیریت کیفیت جامع و مولفه های آن بر عملکرد شرکت تاثیر مثبت معناداری به جای گذاشته است. همچنین با توجه به نتیجه آزمون فریدمن تمرکز بر مشتری، یادگیری و همکاری داخلی و خارجی از بیشترین میزان اهمیت برخوردارند. همچنین مولفه های رهبری، مدیریت فرایند، تحقق کارمند و بهبود مستمر در جایگاه چهارم تا هفتم جای گرفته اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.