بررسی تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمان با نقش واسط مدیریت ارتباط با مشتری در فرودگاه بین المللی کیش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمان با نقش واسط مدیریت ارتباط با مشتری در فرودگاه بین المللی کیش دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمان با نقش واسط مدیریت ارتباط با مشتری در فرودگاه بین المللی کیش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمان با نقش واسط مدیریت ارتباط با مشتری در فرودگاه بین المللی کیش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمان با نقش واسط مدیریت ارتباط با مشتری در فرودگاه بین المللی کیش :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

رقابت جهانی و چالش های پیش روی تجارت و صنایع فشار بسیاری را بر سازمانها برای ایجاد مزیترقابتی پایدار تحمیل کرده است. امروزه مهمترین دغدغه اکثر سازمانها، تدوین و پیاده سازی استراتژییاست که موفقیت و بقای آنها را در شرایطی متحول و پیچیده محیطی تضمین نماید. برای خیلی ازسازمانها رسیدن به عملکرد و کارایی بهبود یافته نه تنها بر به کارگیری موفق دارایی های ملموس ومنابع طبیعی وابسته است بلکه بر یک مدیریت اثربخش دانش و اطلاعات هم وابسته می باشد. مدیریتدانش در فرودگاهای کشور به همان اندازه مهم است که در دیگر سازمانها اهمیت دارد. در پژوهشحاضر به بررسی تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمان با نقش واسط مدیریت ارتباط با مشتری درفرودگاه بین المللی کیش پرداخته شده است. تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر نحوه گردآوریاطلاعات، توصیفی و از نوع پیمایشی می باشد. جامعه ی آماری تحقیق شامل کارکنان فرودگاه بین المللیکیش است. با توجه به جامعه آماری مورد مطالعه، به روش نمونهگیری سرشماری کل کارکنان فرودگاهبین المللی کیش به تعداد ۱۱۹ نفر انتخاب و پرسشنامه در بین آنها توزیع گردید. همچنین، در اینتحقیق با توجه به فرضیه های تدوین شده از مدلیابی معادلات ساختاری جهت آزمون فرضیات وبرازندگی مدل استفاده گردید. بنابراین براساس نتایج به دست آمده، مدیریت ارتباط با مشتری نقشمیانجی گر در تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمان ایفا می نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.