بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر روی نوآوری در بانک پاسارگاد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر روی نوآوری در بانک پاسارگاد دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر روی نوآوری در بانک پاسارگاد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر روی نوآوری در بانک پاسارگاد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر روی نوآوری در بانک پاسارگاد :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

این تحقیق با هدف بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر روی نوآوری در بانک پاسارگاد انجام گرفت. جامعه ی آماری ما مشتریان بانک پاسارگاد در شهر تهران می باشد و حجم نمونه ای ما با توجه به فرمول کوکران برای جامعه ی نامحدود، ۳۸۴ نفر بصورت تصادفی درنظر گرفته می شود. به منظور گردآوری داده های مورد نیاز پرسشنامه ای حاوی ۳۰ سوال طراحی گردید و پس از بررسی روایی و پایایی آن، ببین افراد نمونه توزیع و جمع آوری گردید. داده های گردآوری شده در راستای تایید یا عدم تایید توزیع نرمال بودن داده ها جهت سنجش متغیرها از آزمون ساپیرو- ویلک استفاده می گردد. در صورت نرمال بودن داده ها از آزمون های آماری پارامتریک و در صورت نرمال نبودن داده ها از آزمون های آماری ناپارامتریک استفاده می شود. نتایج تحقیق حاکی از این است که کیفیت خدمات بر روی نوآوری در بانک پاسارگاد تاثیر دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.