بررسی تاثیر تفکر کارآفرینانه بر رفتار بازاریابی کار آفرینانه (مطالعه موردی: شرکت پتروشیمی زاگرس)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر تفکر کارآفرینانه بر رفتار بازاریابی کار آفرینانه (مطالعه موردی: شرکت پتروشیمی زاگرس) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر تفکر کارآفرینانه بر رفتار بازاریابی کار آفرینانه (مطالعه موردی: شرکت پتروشیمی زاگرس)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر تفکر کارآفرینانه بر رفتار بازاریابی کار آفرینانه (مطالعه موردی: شرکت پتروشیمی زاگرس)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر تفکر کارآفرینانه بر رفتار بازاریابی کار آفرینانه (مطالعه موردی: شرکت پتروشیمی زاگرس) :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

امروز کلیه شرکتها می بایست رویکردهای کسب و کار خود را متحول سازند تا بتوانند در عرصه ی رقابت، رشدی سریع تر ازرقبا داشته و ارزش بیشتری برای مشتری خلق نمایند. در این زمینه، فرآیند کارآفرینی در شرکت ها نقش مهمی در فرمولهسازی استراتژی ها و نوآوری بازی می کند. داشتن چنین رویکرد و طرز فکری در افراد سازمانی موجب می شود که افراد سازماندر جستجوی فرصت هایی جدید در بازار بوده یا به دنبال جلب رضایت مشتری از طریق تامین نیازهای مشتریان باشند. با توجهبه اهمیت تفکر کار آفرینانه و همچنین رفتار بازاریابی در ارزش آفرینی برای شرکت ها و سازمان ها، در این پژوهش، به بررسیتاثیر تفکر کارآفرینانه بر رفتار بازاریابی کار آفرینانه در شرکت پتروشیمی زاگرس پرداخته شده است. این تحقیق، در حوزهتحقیقات کاربردی و از نوع پژوهش های غیر علی، توصیفی- تحلیلی است. از نظر نحوه گردآوری اطلاعات، توصیفی از نوع پیمایشی است. چون از ابزار پرسشنامه جهت جمع آوری اطلاعات استفاده شده است. جامعه ی آماری در این پژوهش شاملکلیه مدیران و کارمندان شرکت پتروشیمی زاگرس می باشد. در این تحقیق نمونه گیری به روش تصادفی ساده و به تعداد ۲۰۰نفر انجام گردید. تجزیه وتحلیل توصیفی داده ها با استفاده از شاخص های آمار توصیفی توسط نرم افزار SPSS انجام گرفت وسپس مدل موردنظر با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری توسط نرم افزار لیزرل مورد بررسی قرار گرفت. نتایج تحقیقنشان داد که تفکر کارآفرینانه بر عملکرد سازمانی شرکت پتروشیمی زاگرس تاثیر مستشیم و معنادار ندارد، تفکر کارآفرینانه بررفتار بازاریابی کارآفرینانه شرکت پتروشیمی زاگرس تاثیر مستقیم و معنادار دارد و رفتار بازاریابی کارآفرینانه بر عملکردسازمانی شرکت پتروشیمی زاگرس تاثیر مستقیم و معنادار دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.