اولویت بندی عوامل موثر بر انتخاب بازارهای جدید محصول زعفران ایران بر اساس فرآیند تحلیل شبکه ای (ANP)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اولویت بندی عوامل موثر بر انتخاب بازارهای جدید محصول زعفران ایران بر اساس فرآیند تحلیل شبکه ای (ANP) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اولویت بندی عوامل موثر بر انتخاب بازارهای جدید محصول زعفران ایران بر اساس فرآیند تحلیل شبکه ای (ANP)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت بندی عوامل موثر بر انتخاب بازارهای جدید محصول زعفران ایران بر اساس فرآیند تحلیل شبکه ای (ANP)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اولویت بندی عوامل موثر بر انتخاب بازارهای جدید محصول زعفران ایران بر اساس فرآیند تحلیل شبکه ای (ANP) :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

یکی از کلیدی ترین موضوعات بازاریابی بین المللی، انتخاب بازار صادراتی است که اولین مرحله در فرآیند بین المللی شدن شرکت ها می باشد. در این مقاله عوامل موثر بر انتخاب بازارهای جدید محصول زعفران ایران معرفی شده اند. عوامل تاثیرگذار در پنج معیار اصلی شامل محیط سیاسی (ثبات سیاسی در کشور مقصد)، شاخص هزینه (هزینه حضور در نمایشگاه های کشور مقصد)، محیط قانونی (موانع تجاری، موافقت نامه های تجاری)، شاخص های کلان غیراقتصادی (آشنایی با نوع محصول در کشور مقصد) و شاخص محصول (سرانه تولید محصول در بازار مقصد، میزان واردات نوع محصول در بازار مقصد، میزان صادرات محصول توسط کشور مقصد، سرانه مصرف نوع محصول در بازار مقصد) تقسیم بندی و از دیدگاه مدیران صادرکننده محصول زعفران ایران بررسی و اولویت بندی شده اند. صادرکنندگان برتر محصول زعفران ایران جامعه آماری تحقیق حاضر را تشکیل داده اند. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از روش تحلیل شبکه ای (ANP) استفاده شده است. در نتیجه پژوهش انجام شده، ثبات سیاسی در کشور مقصد به عنوان مهمترین عامل در انتخاب بازارهای جدید زعفران شناخته شد. پس از آن به ترتیب موانع تجاری، هزینه حضور در نمایشگاه های کشور مقصد، آشنایی با نوع محصول در کشور مقصد، موافقت نامه های تجاری، میزان واردات محصول در بازار مقصد، سرانه مصرف نوع محصول در بازار مقصد، میزان صادرات محصول توسط کشور مقصد و سرانه محصول در بازار مقصد موثرترین عوامل در انتخاب بازارهای جدید صادراتی محصول زعفران ایران شناخته شدند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.