ارایه الگوی استراتژیک همراستایی استراتژیهای مدیریت اثربخش هزینه ها با استراتژی کلان ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۱۵۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه الگوی استراتژیک همراستایی استراتژیهای مدیریت اثربخش هزینه ها با استراتژی کلان ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه الگوی استراتژیک همراستایی استراتژیهای مدیریت اثربخش هزینه ها با استراتژی کلان ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه الگوی استراتژیک همراستایی استراتژیهای مدیریت اثربخش هزینه ها با استراتژی کلان ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه الگوی استراتژیک همراستایی استراتژیهای مدیریت اثربخش هزینه ها با استراتژی کلان ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

ارتباط و تعامل با مشتری به عنوان یک استراتژی، نگرشی است که بر متفاوت بودن مشتریان از نظر سودآوری و وفاداری تاکیددارد. بنابراین روابط با آنها نیز بایستی به گونه ای متفاوت مدیریت گردیده و منابع نیز به گونه ای متفاوت تخصیص یابد. رویکردسازمانی به CRM بایستی رویکردی استراتژیک باشد و با توجه به چشم انداز و هدف های سازمان شکل گیرد. در اغلب مواردچشم اندازها و اهداف کلان سازمان های مختلف با همدیگرمتفاوتند، اما در بیشتر آنها افزایش رضایت مشتری، وفاداری و سودآوریسازمانی جزء اهداف مشترک هستند. بخشی از استراتژی یک سازمان جهت شناسایی مشتریان، راضی نگهداشتن آنها و تبدیل آنهابه مشتری دایمی می باشد. در این تحقیق با توجه به ادبیات موضوع ابتدا ویژگی های مدیریت ارتباط با مشتری، ویژگی های برنامهریزی کلان سازمانی و تعدادی از مدلهای مربوط به استراتژی بیان می شود. در جهت ایجاد زیرساخت های مورد نیاز ، اصلاحات لازمبرای بسترسازی متناسب با استراتژیهای کلان و مدیریت ارتباط با مشتری داده خواهد شد. نهایتا الگوی ارایه شده در جهاتهمراستایی استراتژی های CRM با استراتژی های کلان در سازمان آب و برق خوزستان مورد بررسی قرار گرفته شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.