مقاله مدلی برای ارزشیابی و قیمت گذاری نشان تجاری بر اساس روش گزینه واقعی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدلی برای ارزشیابی و قیمت گذاری نشان تجاری بر اساس روش گزینه واقعی دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدلی برای ارزشیابی و قیمت گذاری نشان تجاری بر اساس روش گزینه واقعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدلی برای ارزشیابی و قیمت گذاری نشان تجاری بر اساس روش گزینه واقعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدلی برای ارزشیابی و قیمت گذاری نشان تجاری بر اساس روش گزینه واقعی :

مقاله مدلی برای ارزشیابی و قیمت گذاری نشان تجاری بر اساس روش گزینه واقعی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز ۱۳۸۸ در فصلنامه علوم مدیریت ایران از صفحه ۱۱۷ تا ۱۴۴ منتشر شده است.
نام: مدلی برای ارزشیابی و قیمت گذاری نشان تجاری بر اساس روش گزینه واقعی
این مقاله دارای ۲۸ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله نشان تجاری
مقاله ارزش نشان تجاری
مقاله پیشرانه های ارزش نشان تجاری
مقاله دارایی نشان تجاری
مقاله دارایی نامشهود
مقاله سرمایه معنوی
مقاله ارزشیابی نشان تجاری
مقاله فرایند ارزشیابی نشان تجاری
مقاله گزینه واقعی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
آگاهی سازمانها از قابلیت های ارزش آفرینی دارایی های نامشهود منجر به حرکت آنها در بکارگیری دارایی های نامشهود می شود. یکی از مهمترین دارایی های نامشهود شرکت ها علایم تجاری آنها است. علایم تجاری در بسیاری از موارد موجب افزایش یا تقویت ارزش دارایی های مشهود و نامشهود شرکت می شوند. با توجه به اهمیت بحث تصویرسازی از نام تجاری و ایجاد یک نام تجاری متمایز و مطلوب برای ذینفعان در مدیریت استراتژیک، مدیران به منظور دستیابی به موفقیت در اهداف مدیریت نشان تجاری و ارتقای ارزش نشان تجاری نیازمند آگاهی مستمر از وضعیت و ارزش آن در بازار می باشند که لازمه آن داشتن یک مکانیزم اجرایی است. براین اساس هدف این مطالعه طراحی مکانیزمی برای اندازه گیری ارزش نشان تجاری با استفاده از یک رویکرد ترکیبی برپایه وضعیت جاری و آتی پیشرانه های ارزش نشان تجاری می باشد. بدین منظور ابتدا پیشرانه های ارزش نشان تجاری که پارامترهای اصلی برای خلق و مدیریت نشان تجاری می باشد شناسایی و پس از آن فرایندی برای تعیین چگونگی و اندازه گیری میزانی که هر یک از پیشرانه ها به طور مستقیم بر ارزش نشان تجاری دارند تعریف می گردد. در انتها پس از تشریح مدل، نتایج استفاده از این مدل برای ارزشیابی یک نشان تجاری داخلی و مقایسه نتایج آن با ارزشیابی همان نشان تجاری داخلی بر اساس مدل های رایج در سطح جهان ارایه می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.