بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند داخلی بر روابط برتر با مشتریان به عنوان ابزارمزیت رقابتی در بانک ملی ایران استان گلستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند داخلی بر روابط برتر با مشتریان به عنوان ابزارمزیت رقابتی در بانک ملی ایران استان گلستان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند داخلی بر روابط برتر با مشتریان به عنوان ابزارمزیت رقابتی در بانک ملی ایران استان گلستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند داخلی بر روابط برتر با مشتریان به عنوان ابزارمزیت رقابتی در بانک ملی ایران استان گلستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند داخلی بر روابط برتر با مشتریان به عنوان ابزارمزیت رقابتی در بانک ملی ایران استان گلستان :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

استراتژی ها و اقدامات استراتژیک برای ایجاد تشکیلات رقابتی از بخش های مهم موفقیت در بازار هستند . مشتریان داخلی به دلیل نقش مستقیم آن ها در فعالیت های بازاریابی سازمان ها یکی از عناصر اصلی را درساختار رقابتی تشکیل می دهند. درک انگیزه های مشتری های داخلی که بر عملکرد رقابتی تاثیر دارد به صورتی قابل قبول برای استراتژی های تشکیلاتی و سازمانی برای هم محققین بازاریابی و هم مدیران اهمیت دارد. لذا هدف از این مطالعه بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند داخلی بر روابط برتر با مشتریان به عنوان ابزار مزیت رقابتی در بانک ملی ایران استان گلستان است.روش تحقیق در این پژوهش توصیفی -پیمایشی از نوع همبستگی است و جامعهی آماری آن،کلیه کارکنان بانک ملی استان گلستان به تعداد ۸۰۰نفر می باشد و تعداد نمونه نیز بر اساس روش نمونهگیری تصادفی ساده و با استفاده از جدول کرجسی و مورگان،۲۶۰ نفر بوده است.ابزار گرداوری دادهها در این پژوهش پرسشنامه است که از دو پرسشنامه بازاریابی رابطه مند عباسی(۱۳۸۲ (و پرسشنامه روابط برتر با مشتریان بانسال و همکاران(۲۰۰۱ (استفاده شده است که ضریب آلفای کرونباخ همه آنها بالای ۷/۰ بوده است. نتایج حاکی از آن است که فعالیت های بازاریابی رابطه مند داخلی بر (رضایتمندی مشتری داخلی، نگرش مثبت کارکنان نسبت به سازمان ، رفتار عاطفی و مناسب کارکنان) ، رضایتمندی مشتری داخلی بر رفتار عاطفی و مناسب کارکنان ، نگرش مثبت کارکنان نسبت به سازمان بر رفتار عاطفی و مناسب کارکنان و این رفتار بر کیفیت خدمات و روابط کارمند – مشتری ،کیفیت خدمات بر روابط برتر با مشتریان ، روابط کارمند – مشتری بر روابط برتر با مشتریان تاثیر مثبت و معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.