اولویت بندی عوامل موثر بر فرآیند یادگیری الکترونیکی در سازمان جهاد کشاورزی استان تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اولویت بندی عوامل موثر بر فرآیند یادگیری الکترونیکی در سازمان جهاد کشاورزی استان تهران دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اولویت بندی عوامل موثر بر فرآیند یادگیری الکترونیکی در سازمان جهاد کشاورزی استان تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت بندی عوامل موثر بر فرآیند یادگیری الکترونیکی در سازمان جهاد کشاورزی استان تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اولویت بندی عوامل موثر بر فرآیند یادگیری الکترونیکی در سازمان جهاد کشاورزی استان تهران :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

یکی ازمطرح ترین رویکردهای یادگیری که درهزاره سوم علاقه مندان بسیاری را دراقصی نقاط جهان مجذوب خود نموده یادگیری است تحت عنوان یادگیری الکترونیکی که به واسطه فن آوریهای نوین فارغ ازهرزمان و مکان ازپیش تعیین شده ای صورت می پذیرد پژوهش حاضر باهدف اولویت بندی عوامل موثربرفرایند یادگیری الکترونیکی درسازمان جهادکشاورزی استان تهران صورت گرفت جامعه اماری پژوهش حاضر را کلیه کارکنان سازمان جهادکشاورزی استان تهران ستاد نیروهای موثر ۱۵۰نفر تشکیل میداد روش نمونه گیری ازنوع نمونه گیری تصادفی ساده و حجم نمونه آماری براساس فرمول کوکران ۱۱۰نفر درنظر گرفته شد ابزار پژوهش پرسشنامه محقق ساخته بود که این پرسشنامه در۴عامل فنی انسانی فرهنگی و ساختاری موثریادگیری الکترونیکی طراحی گردید روایی این پرسشنامه به استناد نظرات اساتید و متخصصین مورد تایید قرارگرفت درپژوهش حاضر به منظور تعیین پایایی پرسشنامه ازروش الفای کرونباخ استفاده گردیده است که پایایی به دست آمده برای عوامل فنی انسانی فرهنگی و ساختاری به ترتیب عبارت از۰/۸۹و۰/۸۲و۰/۹۱و۰/۸۹ می باشد ازازمونهای ازمونهای کلموگروف اسمیرنف و فریدمن جهت تجزیه وت حلیل داده ها استفاده گردید یافته ها نشان داد که دوعامل فنی و ساختاری با میانگین رتبه ۲/۷۰ دررتبه اول عامل انسانی رتبه دوم و عامل فرهنگی دررتبه اخر عوامل موثر برفرایند یادگیری الکترونیکی ازنظر پاسخدهندگان می باشند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.