ارایه مدلی برای بررسی تاثیر عوامل موفقیت کلیدی فرهنگ سازمانی بر عملکرد سازمانی از طریق کارت امتیازی متوازن (بررسی نقش متغیر میانجی یادگیری سازمانی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه مدلی برای بررسی تاثیر عوامل موفقیت کلیدی فرهنگ سازمانی بر عملکرد سازمانی از طریق کارت امتیازی متوازن (بررسی نقش متغیر میانجی یادگیری سازمانی) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه مدلی برای بررسی تاثیر عوامل موفقیت کلیدی فرهنگ سازمانی بر عملکرد سازمانی از طریق کارت امتیازی متوازن (بررسی نقش متغیر میانجی یادگیری سازمانی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه مدلی برای بررسی تاثیر عوامل موفقیت کلیدی فرهنگ سازمانی بر عملکرد سازمانی از طریق کارت امتیازی متوازن (بررسی نقش متغیر میانجی یادگیری سازمانی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه مدلی برای بررسی تاثیر عوامل موفقیت کلیدی فرهنگ سازمانی بر عملکرد سازمانی از طریق کارت امتیازی متوازن (بررسی نقش متغیر میانجی یادگیری سازمانی) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

ارتباط میان فرهنگ سازمان و عملکرد آن از موضوعات بسیار جدید در حوزه فرهنگ سازمانی بوده و نیازمند توجه بیشتر پژوهشگران به آن است. فرهنگ سازمانی موضوعی است که به تازگی در دانش مدیریت و در قلمرو رفتار سازمانی راه یافته است. به دنبال نظریات و تحقیقات جدید در مدیریت، فرهنگ سازمانی دارای اهمیت روزافزونی شده و یکی از مباحث اصلی و کانونی مدیریت را تشکیل داده است. جمعیتشناسان، جامعهشناسان و اخیرا روانشناسان و حتی اقتصاددانان توجه خاصی به این مبحث نو و مهم در مدیریت مبذول داشته و در شناسایی نقش و اهمیت آن نظریهها و تحقیقات زیادی را به وجود آورده و در حل مسایل و مشکلات مدیریت به کار گرفتهاند. با بررسی که توسط گروهی از اندیشمندان علم مدیریت به عمل آمده فرهنگ سازمانی بهعنوان یکی از موثرترین عوامل پیشرفت و توسعه کشورها شناخته شده است. بهطوریکه بسیاری از پژوهشگران معتقدند که موفقیت کشور ژاپن در صنعت و مدیریت یکی از علل مهم توجه آنها به فرهنگ سازمانی است. فرهنگ سازمانی به عنوان مجموعهای از باورها و ارزش های مشترک بر رفتار و اندیشه اعضای سازمان اثر میگذارد و میتوان نقطه شروعی برای حرکت و پویایی و یا مانعی در راه پیشرفت به شمار آید. فرهنگ سازمانی از اساسیترین زمینههای تغییر و تحول در سازمان است نظر به اینکه برنامههای جدید تحول بیشتر به تحول بنیادی سازمانی نگاه میکند از اینرو هدف این برنامهها تغییر و تحول فرهنگ سازمان بهعنوان زیربنا به بستر تحول است.هدف از این مقاله، شناسایی عوامل کلیدی موفقیت فرهنگ سازمانی با استفاده از ابزار کارت امتیازی متوازن برای ارزیابی عمکلرد سازمان است. در این پژوهش تمامی مقالاتی که در ژورنال های برتر در حوزه فرهنگ سازمانی، ارزیابی عملکردسازمانی به چاپ رسیده اند، مورد بررسی قرار گرفته تا شکاف موجود در تحقیقات موجود مورد شناسایی قرار گیرد. لذا هدفشناسایی عوامل موفقیت کلیدی فرهنگ سازمانی و ارزیابی آن ها از طریق کارت امتیازی متوازن می باشد. برای این مهم، مدل مفهومی پژوهش که شامل تمامی متغیرهای معرفی شده در ادبیات تحقیق مرتبط با فرهنگ سازمانی بود، در مدلی ارایهگردید. عواملی کلیدی فرهنگ سازمانی در چهار گروه درگیر شدن در کار، سازگاری اثبات و یکپارچگی، انطباق پذیری و در نهایت رسالت دسته بندی شد. برای نیل به اهداف این مقاله، مجموعه ای از عوامل کلیدی موفقیت فرهنگ سازمانی معرفی شده است تا با ارایه مدلی برای ارزیابی عملکرد فرهنگ سازمانی، راه را برای پژوهشگران آتی برای آزمایش مدل به صورت تجربی و در محیط های کسب و کارمختلف هموار نماید بررسی آماری این مدل به رتبه بندی و شناسایی مهمترین عوامل موفقیت کلیدی فرهنگ سازمانی که باعث افزایش عملکرد سازمانی درایران می گردد می انجامد با توجه به نقش کلیدی متغیرهای میانجی متغیر میانجی یادگیری سازمانی به مدل اضافه گردیده است ا ین فرایند با استفاده ازتجربیات نویسنده و نیز با پشتیبانی ادبیات تحقیق مربوطه صورت پذیرفته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.