بهینهسازی ابعاد دویل تهویه شیبدار بهمنظور تهویه تونل راهآهن گدوک از دیدگاه پایداری تونل و تهویه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بهینهسازی ابعاد دویل تهویه شیبدار بهمنظور تهویه تونل راهآهن گدوک از دیدگاه پایداری تونل و تهویه دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بهینهسازی ابعاد دویل تهویه شیبدار بهمنظور تهویه تونل راهآهن گدوک از دیدگاه پایداری تونل و تهویه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بهینهسازی ابعاد دویل تهویه شیبدار بهمنظور تهویه تونل راهآهن گدوک از دیدگاه پایداری تونل و تهویه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بهینهسازی ابعاد دویل تهویه شیبدار بهمنظور تهویه تونل راهآهن گدوک از دیدگاه پایداری تونل و تهویه :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

تونل گدوک به طول ۲۸۸۷ متر، بین ایستگاه گدوک و پل سفید در مسیر راهآهن شمال واقع شده است. جنس تونل سنگی، ارتفاع آن ۶/۵متر، عرضش ۲/۵ متر و سطح مقطع آن در حدود ۲۵ مترمربع است. تونل در ارتفاع ۲۱۱۲ متر از سطح دریا است. حداکثر ارتفاع روباره تونل ۳۵ متر است. علیرغم آلودگی بالا، تاکنون هیچ سیستم تهویهای برای این تونل درنظر گرفته نشده است. لزوم تهویه مکانیکی برای این تونل ابتدا ثابت شده است و از آنجا که امکان تهویه طولی و عرضی و نیمه عرضی در داخل تونل به دلیل نبود فضای کافی وجود ندارد لذا تهویه با استفاده از دسترسی شیبدار برای این تونل پیشنهاد شده است. بهینهسازی و پایداری مقطع این دویل با استفاده از نرمافزار FLAC3D انجام شده است. ابتدا یک راه دسترسی به دامنه تونل از بیرون باز کرده و سپس حفاری از روی دامنه کوه به داخل تونل انجام میشود. جهت جلوگیری از برخورد مستقیم دسترسی شیبدار با تونل اصلی و مسدود کردن تونل، ۵/۱ متر حفاری به صورت افقی قبل از رسیدن دسترسی شیبدار به داخل تونل انجام میشود. جهت جلوگیری از افت فشار اضافی تقاطع تونل و دسترسی افقی به صورت شیپوری مدل شده است. دسترسی شیبدار به قطر ۳ متر، طول ۴/۶۲ متر و زاویه ۳۵ تا ۴۰ درجه در داخل نرمافزار بهینه شده و به پایداری رسیده است. نگهداری داخل تونل اصلی به دلیل جنس خوب سنگ، سنگ چینی است که در صورت نبود نگهداری نیز مشکلی برای پایداری تونل حاصل نخواهد شد. حفر دسترسی طبق مشاهدات انجام شده ناپایداری ایجاد نمیکند و لذا برای اطمینان از انجام کار و عدم ایجاد ناپایداری احتمالی شاتکریت پاشی به ضخامت ۲۰ سانتیمتر در محل تقاطع برای آن پیشنهاد میشود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.