شناسایی و تبیین نقش عوامل موثر بر رفتار خرید آنی مصرف کنندگان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و تبیین نقش عوامل موثر بر رفتار خرید آنی مصرف کنندگان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و تبیین نقش عوامل موثر بر رفتار خرید آنی مصرف کنندگان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و تبیین نقش عوامل موثر بر رفتار خرید آنی مصرف کنندگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و تبیین نقش عوامل موثر بر رفتار خرید آنی مصرف کنندگان :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

امروزه با افزایش رقابت، تولیدکنندگان و خردهفروشان تمایل دارند تا از چگونگی تصمیمات خرید مصرفکنندگان و علل این موضوع که چرا و چگونه قصد خرید آنان منجر به خرید نهایی میگردد، آگاه گردند. خرید آنی یکی از شیوههای خرید محسوب میشود که در آن فاصله زمانی کمی میان مشاهده کالا و تصمیم به خرید وجود دارد. امروزه بررسی فرآیند خرید آنی، به عنوان یکی از شیوههای افزایش فروش در بسیاری از واحدهای تولیدی و خردهفروشی مطرح است. در رفتار خرید آنی، مصرفکننده از قبل، تصمیمی به خرید محصول ندارد اما به واسطه محرکهایی که در لحظه رخ میدهند، نسبت به خرید متمایل میشود. به این منظور پژوهش حاضر درصدد بررسی عوامل تاثیرگذار بر رفتار خرید آنی مصرفکنندگان میباشد و در پایان به ارایه پیشنهادها و راهکارهایی به منظور ایجاد شرایط مناسب برای افزایش وقوع خرید آنی در راستای افزایش فروش، میپردازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.