ارزیابی کیفیت خدمات بانکی شعب منتخب بانک ملت استان مازندران از نگاه مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی کیفیت خدمات بانکی شعب منتخب بانک ملت استان مازندران از نگاه مشتریان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی کیفیت خدمات بانکی شعب منتخب بانک ملت استان مازندران از نگاه مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی کیفیت خدمات بانکی شعب منتخب بانک ملت استان مازندران از نگاه مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی کیفیت خدمات بانکی شعب منتخب بانک ملت استان مازندران از نگاه مشتریان :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر از نوع هدف کاربردی از نوع توصیفی پیمایشی میباشد. جامعهی آماری تحقیق حاضر را مشتریان شعب منتخب بانک ملت استان مازندران تشکیل میدهند که به دلیل نامحدود و غیرقابل شمارش بودن آن، تعداد ۱۵۰ نفر به عنوان نمونه آماریدر نظر گرفته شده که به صورت در دسترس انتخاب و پرسشنامه ۲۲ سوالی استاندارد سروکوال در میان آنان توزیع گردید. برای تجزیه و تحلیل دادهها به کمک نرم افزار SPSS از آزمون t مستقل استفاده شد. نتایج نشان داد که بین هر پنج بعد کیفیت خدمات شکاف معناداری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.