بررسی چالش های فروش بر میزان فروش بر اساس مدل الماس پورتر مطالعه موردی: شرکت آسان موتور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی چالش های فروش بر میزان فروش بر اساس مدل الماس پورتر مطالعه موردی: شرکت آسان موتور دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی چالش های فروش بر میزان فروش بر اساس مدل الماس پورتر مطالعه موردی: شرکت آسان موتور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی چالش های فروش بر میزان فروش بر اساس مدل الماس پورتر مطالعه موردی: شرکت آسان موتور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی چالش های فروش بر میزان فروش بر اساس مدل الماس پورتر مطالعه موردی: شرکت آسان موتور :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف این مقاله بررس ی نظرات کارکنان درباره م ی زان تاث یر چالش ها ی چهارگانه مدل پورتر بر روند فروش شرکت آسان موتور(ه یوندا ی) بوده است . فرضیه های پژوهش با در نظر گرفتن تاث یر چالش ها ی چهارگانه مدل پورتر (عوامل درونی، شرایط تقاضا، صنایع پشتیبانی کننده استراتژی و ساختار و رقابتپذیری شرکت) مطرح و مورد بررسی قرار گرفت . روش پژوهش با توجه به ماهیت پژوهش، توصیفی و از نوع همبستگی بود . جامعه آماری مورد مطالعه شامل کلیه کارکنان عاملیت های مجاز فروش شرکت آسان موتور در سال ۱۳۹۵ تعداد ۸۲۵ نفر بود که از این تعداد ۱۰۰ نفر به عنوان نمونه با روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای، متناسب با حجم انتخاب شدند. ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه نگرش سنج چالش ها ی فروش بر اساس مدل الماس پورتر( ۲۰۰۰ (با ضریب پایایی ۰.۸۹ بود. تجزیه و تحلیل داده ها در دو سطح آمار توصیفی و آمار استنباطی صورت گرفت. تجزیه و تحلیل یافته های مربوط به فرضیه اصلی نشان داد که، از نظر کارکنان شرکت آسان موتور چالش ها ی چهار گانه مدل پورتر بر روند فروش ا ی ن شرکت تاث یر گذار بودند (۰.۰۵<p بررسی فرضیه های فرعی پژوهش نیز نشان داد که هر کدام از چالش ها ی چهارگانه مدل پورتر از جمله عوامل درون ی، شرا یط تقاضا ، صنا یع پشت یبانی کننده استراتژی و ساختار و رقابتپذیری شرکت بر روند فروش این شرکت تاثیر گذار بودند(۰.۰۱<pهمچنین یافته های پژوهش نشان داد که بی ن اهمی ت چالش ها ی فروش شرکت آسان موتور از د ی دگاه کارکنان تفاوت معنادار ی وجود داشت و به ترت ی ب چالش عوامل درون ی، چالش شرا یط تقاضا، چالش صنا یع پشت یبانی کننده و چالش ها ی استراتژی و ساختار رقابت از اهمیت برخوردار بودند(۰.۰۱<p

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.