جایگاه و اهمیت مشتری مداری در سازمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 جایگاه و اهمیت مشتری مداری در سازمان دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد جایگاه و اهمیت مشتری مداری در سازمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی جایگاه و اهمیت مشتری مداری در سازمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن جایگاه و اهمیت مشتری مداری در سازمان :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

در دنیای کنونی مشتری مداری در سازمان ها دارای اهمیت زیادی می باشد، در این مقاله به بررسی جایگاه و اهمیت مشتری مداری در سازمان پرداخته شده است، این مقاله از نوع تحقیقات کاربردی بوده و روش انجام آن پیمایشی و مطالعات کتابخانه ای می باشد. همچنین ابزار گردآوری اطلاعات فیش برداری می باشد. امروزه در سازمان ها رضایت مشتری محوری است که کل سازمان حول آن می چرخد، مشتری امروز متوقع تر، بی صبرتر، آگاه تر، خبره تر و بی وفاتر از همیشه است، برای اینکه سطوح بالایی از رضایت مشتری حفظ شود باید هر ساعت از هر روز بر روی رضایت مشتری متمرکز بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.