تحلیل و بررسی رابطه ابعاد ارزش ویژه برند و عملکرد فروش ترانسفورماتور و رتبه بندی نمایندگان فروش از طریق تکنیک تصمیم گیری چند معیاره(مطالعه موردی: نمایندگان فروش شرکت ایران ترانسفو استان تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل و بررسی رابطه ابعاد ارزش ویژه برند و عملکرد فروش ترانسفورماتور و رتبه بندی نمایندگان فروش از طریق تکنیک تصمیم گیری چند معیاره(مطالعه موردی: نمایندگان فروش شرکت ایران ترانسفو استان تهران) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل و بررسی رابطه ابعاد ارزش ویژه برند و عملکرد فروش ترانسفورماتور و رتبه بندی نمایندگان فروش از طریق تکنیک تصمیم گیری چند معیاره(مطالعه موردی: نمایندگان فروش شرکت ایران ترانسفو استان تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل و بررسی رابطه ابعاد ارزش ویژه برند و عملکرد فروش ترانسفورماتور و رتبه بندی نمایندگان فروش از طریق تکنیک تصمیم گیری چند معیاره(مطالعه موردی: نمایندگان فروش شرکت ایران ترانسفو استان تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل و بررسی رابطه ابعاد ارزش ویژه برند و عملکرد فروش ترانسفورماتور و رتبه بندی نمایندگان فروش از طریق تکنیک تصمیم گیری چند معیاره(مطالعه موردی: نمایندگان فروش شرکت ایران ترانسفو استان تهران) :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

مدیریت برند یکی از ابزارهای کارآمد در دست مدیران بازاریابی در خصوص تدوین استراتژیها و برنامه های بازاریابی است.ارزیابی برند با استفاده از مفهوم ارزش ویژه برند امکان پذیر است. عواملی چون کیفیت ادراک شده، تمایل به پرداخت قیمت بالاتر، محبوبیت برند، منحصر به فرد بودن و… ابعاد تشکیلدهندهی ارزش ویژهی برند هستند. هدف از انجام این تحقیق ارزیابی شاخصهای تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند در بازار فروش ترانس در تهران است. در این تحقیق، محقق در پی یافتن این است که کدام یک از شاخصهای تشکیل دهنده ارزش ویژه برند ارتباط بیشتری با عملکرد برند نمایندگان فعال ایران ترانسفو دارند. در این پژوهش سعی در آزمودن ارتباط میان ارزش ویژه برند و عملکرد نمایندگان فعال ایران ترانسفو در تهران داشته و در جهت رسیدن به این مهم بازار رقابتی فروش ترانس را برای این آزمون انتخاب کردهاند. برای انجام این پژوهش از ضریب همبستگی میان ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتریان و عملکرد تراتس فروش رفته نمایندگان استفاده شده است. در خروجی کار ارتباط بالای ارزش ویژهی برند و عملکرد شرکت (فروش) مشاهده شد. این امر به معنای آن است که نمایندگان که از ارزش ویژه بالاتری در ذهن مشتریان برخوردارند، عملکرد بهتری نیز داشته اند. در ادامه نیز شرکت ها و نمایندگان بر اساس شاخص های اصلی مدل با تکنیک تاپ سیس فازی رتبه بندی شدند و شرکت نیرو سرمایه جایگاه نخست را به خود اختصاص داد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.