تاثیر رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان (OCB (بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی : شعب بانک (شهر) ، شهر تبریز)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان (OCB (بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی : شعب بانک (شهر) ، شهر تبریز) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان (OCB (بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی : شعب بانک (شهر) ، شهر تبریز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان (OCB (بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی : شعب بانک (شهر) ، شهر تبریز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان (OCB (بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی : شعب بانک (شهر) ، شهر تبریز) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

با توجه به تغییرات تدریجی که در صنعت بانکداری به وجود آمده و به دلیل رقابت زیاد بین بانک ها ، این تحقیق با هدف بررسی تاثیر رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان بر کیفیت خدمات از طریق توجه به ابعاد آن از ۹ فرضیه جهت دقت در کار استفاده کرده است. این۹ فرضیه بیان ککنده این مسیله است که آیا بین رفتار شهروندی و کیفیت خدمات رابطه وجود دارد همچنین این پژوهش به بررسی تاثیر رضایت شغلی بر رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان و ارایه راهکارهایی به بانک شهر جهت افزایش رفتارهای شهروندی در جهت بهبود کیفیت خدمات می باشد پرداخته است . داده های گردآوری شده ار طریق مدل سازی معادلات ساختاری تجزیه تحلیل شده است یافته های این پژوهش نشان می دهد که رضایتمندی شغلی کارکنان و اعتماد مدیر به نحو قابل ملاحظه ای با رفتار شهروندی سازمانی در ارتباط بوده و فعالیت بیشتر OCB رابطه مستقیم و مثبتی بر کیفیت خدمات دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.