تاثیر الگوی تدریس دریافت مفهوم بر خلاقیت مدارس متوسطه استان مازندران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر الگوی تدریس دریافت مفهوم بر خلاقیت مدارس متوسطه استان مازندران دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر الگوی تدریس دریافت مفهوم بر خلاقیت مدارس متوسطه استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر الگوی تدریس دریافت مفهوم بر خلاقیت مدارس متوسطه استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر الگوی تدریس دریافت مفهوم بر خلاقیت مدارس متوسطه استان مازندران :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر با هدف بررسی رابطه میان تاثیر الگوی تدریس دریافت مفهوم بر خلاقیت تاثیر الگوی تدریس دریافت مفهوم بر خلاقیت مدارس متوسطه استان مازندران انجام گرفته است. چارچوب نظری این پژوهش محققان داخلی و خارجی در نظر گرفته شده است. روش تحقیق پژوهش از طرح پیش آزمون- پس آزمون با گروه کنترل است. جامعه آماری تحقیق شامل همه مدارس متوسطه استان مازندران به تعداد ۲۸۵ است. از این جامعه به روش نمونه گیری تصادفی تعداد ۴۰ نفر به عنوان نمونه انتخاب و در دو گروه آزمایش و گواه جایگزین شدند. در این پژوهش از پرسشنامه ی خلاقیت تورنس ( ۲۰۰۵ ( استفاده شده است. روایی آن به وسیله کارشناسان تایید شده است و پایایی آن توسط ضریب آلفای کرونباخ برابر ۸۵ ./ میباشد. برای تجزیه و تحلیل استنباطی داده ها از ازمون تی مستقل و پیش ازمون و پس ازمون ، استفاده شده است. نتایج آزمون نشان داد که الگوی تدریس دریافت مفهوم بر خلاقیتمدارس متوسطه استان مازندران تاثیر دارد و روش دریافت مفهوم باعث افزایش میزان مولفه های خلاقیت (سیالی، ابتکار، بسط و انعطاف پذیری) دانش آموزان شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.