بررسی تاثیر تجربیات حسی مشتری بر قصد خرید آنان به وسیله نقش میانجی تجربه عاطفی و اجتماعی(مطالعه موردی: مشتریان در فروشگاههای تعاونی دولتی شهرستان بهبهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر تجربیات حسی مشتری بر قصد خرید آنان به وسیله نقش میانجی تجربه عاطفی و اجتماعی(مطالعه موردی: مشتریان در فروشگاههای تعاونی دولتی شهرستان بهبهان) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر تجربیات حسی مشتری بر قصد خرید آنان به وسیله نقش میانجی تجربه عاطفی و اجتماعی(مطالعه موردی: مشتریان در فروشگاههای تعاونی دولتی شهرستان بهبهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر تجربیات حسی مشتری بر قصد خرید آنان به وسیله نقش میانجی تجربه عاطفی و اجتماعی(مطالعه موردی: مشتریان در فروشگاههای تعاونی دولتی شهرستان بهبهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر تجربیات حسی مشتری بر قصد خرید آنان به وسیله نقش میانجی تجربه عاطفی و اجتماعی(مطالعه موردی: مشتریان در فروشگاههای تعاونی دولتی شهرستان بهبهان) :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف از این تحقیق بررسی تاثیر تجربیات حسی مشتری بر قصد خرید آنان باوسیله نقش میانجی تجربه عاطفی و اجتماعیتحقیق حاضر از نظر هدف، تحقیقی کاربردی است.همچنین میتوان تحقیق حاضر را از نظر ماهیت در دسته تحقیقات علی قرار داد. جامعه آماری مورد مطالعه در این تحقیق، مشتریان فروشگاه های تعاونی دولتی شهرستان بهبهان می باشد. حجم جامعه نا محدود میباشد. حجم نمونه ۳۳۰ نفر تعیین شد. جهت جمع اوری داده ها از پرسشنامه استاندارد ۵ سوالی قصد خرید لیایو (۲۰۱۲ ،(پرسشنامه استاندارد ۴سوالی تجربه حسی و پرسشنامه استاندارد ۳ سوالی تجربه عاطفی و پرسشنامه استاندارد ۴ سوالی تجربه اجتماعی از اشمیت(۱۹۹۹ (استفاده شده است.نتایج نشان داد که بین تجربه حسی و قصد خرید بواسطه متغیر میانجی تجربه عاطفی رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد. بین تجربه عاطفی و قصد خرید بواسطه متغیر میانجی تجربه اجتماعی رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد. و در نهایت رایطه بین تجربه حسی و قصد خرید بواسطه متغیر میانجی تجربه اجتماعی مورد تایید نمی باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.