بررسی اثربخشی عناصر آمیخته بازریابی بر جذب سپرده مشتریان خارجی در بانک صادرات (مورد مطالعه کلیه شعب بانک صادرات مشهد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثربخشی عناصر آمیخته بازریابی بر جذب سپرده مشتریان خارجی در بانک صادرات (مورد مطالعه کلیه شعب بانک صادرات مشهد) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثربخشی عناصر آمیخته بازریابی بر جذب سپرده مشتریان خارجی در بانک صادرات (مورد مطالعه کلیه شعب بانک صادرات مشهد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثربخشی عناصر آمیخته بازریابی بر جذب سپرده مشتریان خارجی در بانک صادرات (مورد مطالعه کلیه شعب بانک صادرات مشهد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثربخشی عناصر آمیخته بازریابی بر جذب سپرده مشتریان خارجی در بانک صادرات (مورد مطالعه کلیه شعب بانک صادرات مشهد) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

جذب سپرده بهعنوان یکی از عوامل اساسی فرایند رشد اقتصادی بانکها مطرح است که از طریق منابع داخلی و خارجی به عنوان مکملی برای پسنداز داخلی افزون بر پر کردن شکاف پسانداز راهحلی برای مقابله با شکاف منابع ارزی نیز میباشد. لذا پژوهش حاضر با هدف بررسی اثر عوامل آمیخته بازاریابی بر جذب سپرده مشتریان خارجی در شعب بانک صادرات انجام شده است. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی- پیمایشی میباشد. جامعه آماری مورد پژوهش کلیه مدیران شعب بانک صادرات در سطح شهر میباشد که تعداد ۱۰۸ نفر از آنان بهصورت تصادفی بهعنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار گردآوری دادهها پرسشنامه محقق ساختهای بود که با توجه به پایایی ۹۴/۰ مورد تایید قرار گرفت. تجزیه و تحلیل اطلاعات از روش تحلیل مسیر و با استفاده از نرمافزار لیزرل انجام شد. نتایج حاکی از اثرگذاری عوامل آمیخته بازاریابی بر جذب سپرده مشتریان خارجی بود. همچنین آزمون فرضیهها نشان داد که عامل قیمت(نرخ سود سپرده)، ، محصول(انواع سپردهها)، ترفیع، مکان، کارکنان، فرایند و شواهد فیزیکی بر جذب سپرده مشتریان خارجی موثر میباشد. همچنین در پایان نتایج ضرایب تحلیل مسیر نشان داد که عامل مکان ضریب مسیر بالاتری را به خود اختصاص داده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.