بررسی اثر آگاهی از برند بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری سرعین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثر آگاهی از برند بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری سرعین دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر آگاهی از برند بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری سرعین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر آگاهی از برند بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری سرعین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر آگاهی از برند بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری سرعین :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

در بازار بسیار رقابتی صنعت گردشگری، بازاریابان مقصد دایما بهدنبال افزایش ارزش ویژه برند خود با تمرکز بر تعدادی از عوامل کلیدی هستند؛ علاوه بر این، ارزش ویژه برند بهطور مستقیم تحت تاثیر ادراکات بازدیدکنندگان در مورد مقصد است و از جملهعواملی که بر ادراکات افراد اثر میگذارد، آگاهی فرد نسبت به برند مقصد است. لذا، پژوهش حاضر تلاشی در جهت بررسی اثر آگاهی از برند بر ارزش ویژه برند شتریمحورمقصد گردشگری سرعین میباشد؛ و از نظر هدف، کاربردی و بر اساس روش گردآوری دادهها از نوع توصیفی- پیمایشی میباشد. دادههای ۳۸۴ پرسشنامهی پژوهش که روایی آن مورد تایید خبرگان قرار گرفته و پایایی آن ۰.۸۵۷ محاسبه شده، بااستفاده از نرمافزار spss و Amos مورد تحلیل قرار گرفته است و در نهایت، یافتههای پژوهش حاکی از آن است که آگاهی از برند مقصد بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری سرعین تاثیر میگذارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.